• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 42

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ) w opinii małych i średnich przedsiębiorstw hotelarskich 

Kachniewska, Magdalena (2018)
Cel. Ocena stopnia przygotowania polskich przedsiębiorców sektora hotelarskiego do wdrożenia zasad gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) oraz rozpoznanie ich opinii w zakresie uwarunkowań formalnych i gospodarczych tworzenia ...
Thumbnail

Innowacyjne modele biznesu jako strategia przetrwania niezaleŜnych obiektów hotelowych w warunkach polaryzacji rynku turystycznego 

Kachniewska, Magdalena (2014)
W warunkach wysokiej konkurencji panującej na światowym rynku hotelarskim oraz dominacji kapitałowej i marketingowej korporacji turystycznych, jedyną szansą zachowania niezależności pozasieciowych obiektów hotelowych jest ...
Thumbnail

Potencjał mediów społecznościowych w obszarze popularyzacji aktywności turystycznej 

Kachniewska, Magdalena (2015)
Though the game-like mechanism has been applied in tourism for decades, tourism attractions hardly deal with the competition of computer games. The aim of this article is to present the application of the gamification ...
Thumbnail

Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich 

Kachniewska, Magdalena (Almamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacji, 2013)
Celem opracowania jest omówienie pojęcia i charakteru tzw. nowych mediów (mediów społecznościowych), wskazanie wpływu, jaki wywierają one na zachowania nabywców oraz zasady kreowania komunikatów rynkowych i założenia ...
Thumbnail

Determinants of Convention & Conference Site Selection: The Polish Event Planners' Perspective 

Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (Politecnico de Leira, 2014)
The paper presents results of research on Polish event planners. The overall purpose of the study is to investigate main destination selection variables Polish event planners consider important in destination selection ...
Thumbnail

New marketing management paradigms: facing leading consumer trends and their repercussions for the tourism industry 

Kachniewska, Magdalena (2014)
Cel. Artykuł poświęcono identyfikacji wiodących trendów konsumenckich i ich znaczeniu dla kształtujących się nowych paradygmatów zarządzania marketingiem. Metoda. Zastosowano kombinacje 3 metod (mindmapping, analizaę STEEP ...
Thumbnail

Turystyka zdrowotna jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych 

Kachniewska, Magdalena (2019)
Celem artykułu jest analiza zmian modeli biznesowych turystyki w warunkach rosnącego znaczenia turystyki medycznej. Ich wpływ na modele biznesowe na rynku hotelarskim sprzyja tworzeniu innowacji marketingowych i strategii ...
Thumbnail

Czynniki wyboru lokalizacji konferencji i kongresów w ocenie polskich organizatorów 

Kachniewska, Magdalena (Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014)
The aim of the study is to identify the most important events location selection factors, according to the opinion of Polish organizers. The conducted research focuses on the factors indicated by the members of four Polish ...
Thumbnail

Oczekiwania przedsiębiorców branży hotelarskiej względem systemu kształcenia na poziomie wyższym 

Kachniewska, Magdalena (Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013)
Przeprowadzone badania dotyczyły oczekiwań sektora hotelarskiego względem programów nauczania w szkołach wyższych. Zbieżność oczekiwań przedsiębiorców branży turystycznej wskazuje, że odpowiedni kształt programów nauczania ...
Thumbnail

Tourism development as a determinant of quality of life in rural areas 

Kachniewska, Magdalena (2015)
Purpose – The purpose of this paper is to share information on how the advantages of tourism are both a result and a determinant of the quality of life in rural areas. Consequently, it is one of the main factors for ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Kachniewska, Magdalena (42)
Para, Anna (4)Bednarska, Marlena (1)Białowąs, Sylwester (1)Dziedzic, Ewa (1)Fedyk, Wojciech (1)Kowalski, Arkadiusz Michał (1)Skalska, Teresa (1)Szczech-Pietkiewicz, Ewelina (1)Zawistowska, Hanna (1)... View MoreSubjectturystyka (18)tourism (14)hotelarstwo (9)hospitality (8)rynek turystyczny (8)tourism market (7)competitiveness (5)social marketing (4)agroturystyka (3)consumer trends (3)... View MoreDate Issued2014 (12)2019 (6)2012 (4)2015 (4)2018 (4)2011 (3)2013 (3)2016 (3)2009 (2)2017 (1)Has File(s)Yes (42)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu