Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Zastosowanie analizy sieci społecznych w zarządzaniu zrównoważonym rozwojem turystyki miejskiej
(2012)
Celem niniejszego artykułu jest sformułowanie metodycznych podstaw wykorzystania
dorobku teorii interesariuszy (stakeholder theory) oraz analizy sieci społecznych (social network analysis) w procesie badania skomplikowanych ...
Współpraca hoteli z władzami lokalnymi jako czynnik redukcji ryzyka specyficznego
(2012)
Zarządzanie ryzykiem realizowane jest w turystyce przede wszystkim na poziomie
przedsiębiorstwa. Polscy hotelarze coraz częściej dostrzegają konieczność włączenia
w proces zarządzania ryzykiem władz lokalnych i organizacji ...
Internetowe platformy upowszechniania wiedzy jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów turystycznych
(Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2012)
Polish SMEs and tourism receiving areas have the potential to cooperate and compete by taking advantage of knowledge platforms founded on digital technologies and new relationships. The purpose of this paper is to share ...
Wpływ korporacji transnarodowych na kształt współczesnego rynku turystycznego
(2012)
Polaryzacja rynku turystycznego, spowodowana ekspansją korporacji transnarodowych, wywołuje istotne przeobrażenia w zakresie dynamiki konkurencji i zmienia uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Korporacje turystyczne ...