• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 42

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ) w opinii małych i średnich przedsiębiorstw hotelarskich 

Kachniewska, Magdalena (2018)
Cel. Ocena stopnia przygotowania polskich przedsiębiorców sektora hotelarskiego do wdrożenia zasad gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) oraz rozpoznanie ich opinii w zakresie uwarunkowań formalnych i gospodarczych tworzenia ...
Miniaturka

Innowacyjne modele biznesu jako strategia przetrwania niezaleŜnych obiektów hotelowych w warunkach polaryzacji rynku turystycznego 

Kachniewska, Magdalena (2014)
W warunkach wysokiej konkurencji panującej na światowym rynku hotelarskim oraz dominacji kapitałowej i marketingowej korporacji turystycznych, jedyną szansą zachowania niezależności pozasieciowych obiektów hotelowych jest ...
Miniaturka

Potencjał mediów społecznościowych w obszarze popularyzacji aktywności turystycznej 

Kachniewska, Magdalena (2015)
Though the game-like mechanism has been applied in tourism for decades, tourism attractions hardly deal with the competition of computer games. The aim of this article is to present the application of the gamification ...
Miniaturka

Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich 

Kachniewska, Magdalena (Almamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacji, 2013)
Celem opracowania jest omówienie pojęcia i charakteru tzw. nowych mediów (mediów społecznościowych), wskazanie wpływu, jaki wywierają one na zachowania nabywców oraz zasady kreowania komunikatów rynkowych i założenia ...
Miniaturka

Determinants of Convention & Conference Site Selection: The Polish Event Planners' Perspective 

Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (Politecnico de Leira, 2014)
The paper presents results of research on Polish event planners. The overall purpose of the study is to investigate main destination selection variables Polish event planners consider important in destination selection ...
Miniaturka

New marketing management paradigms: facing leading consumer trends and their repercussions for the tourism industry 

Kachniewska, Magdalena (2014)
Cel. Artykuł poświęcono identyfikacji wiodących trendów konsumenckich i ich znaczeniu dla kształtujących się nowych paradygmatów zarządzania marketingiem. Metoda. Zastosowano kombinacje 3 metod (mindmapping, analizaę STEEP ...
Miniaturka

Turystyka zdrowotna jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych 

Kachniewska, Magdalena (2019)
Celem artykułu jest analiza zmian modeli biznesowych turystyki w warunkach rosnącego znaczenia turystyki medycznej. Ich wpływ na modele biznesowe na rynku hotelarskim sprzyja tworzeniu innowacji marketingowych i strategii ...
Miniaturka

Czynniki wyboru lokalizacji konferencji i kongresów w ocenie polskich organizatorów 

Kachniewska, Magdalena (Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014)
The aim of the study is to identify the most important events location selection factors, according to the opinion of Polish organizers. The conducted research focuses on the factors indicated by the members of four Polish ...
Miniaturka

Oczekiwania przedsiębiorców branży hotelarskiej względem systemu kształcenia na poziomie wyższym 

Kachniewska, Magdalena (Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013)
Przeprowadzone badania dotyczyły oczekiwań sektora hotelarskiego względem programów nauczania w szkołach wyższych. Zbieżność oczekiwań przedsiębiorców branży turystycznej wskazuje, że odpowiedni kształt programów nauczania ...
Miniaturka

Tourism development as a determinant of quality of life in rural areas 

Kachniewska, Magdalena (2015)
Purpose – The purpose of this paper is to share information on how the advantages of tourism are both a result and a determinant of the quality of life in rural areas. Consequently, it is one of the main factors for ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Kachniewska, Magdalena (42)
Para, Anna (4)Bednarska, Marlena (1)Białowąs, Sylwester (1)Dziedzic, Ewa (1)Fedyk, Wojciech (1)Kowalski, Arkadiusz Michał (1)Skalska, Teresa (1)Szczech-Pietkiewicz, Ewelina (1)Zawistowska, Hanna (1)... zobacz więcejTematturystyka (18)tourism (14)hotelarstwo (9)hospitality (8)rynek turystyczny (8)tourism market (7)competitiveness (5)social marketing (4)agroturystyka (3)consumer trends (3)... zobacz więcejData wydania2014 (12)2019 (6)2012 (4)2015 (4)2018 (4)2011 (3)2013 (3)2016 (3)2009 (2)2017 (1)Ma plik(i)Tak (42)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu