Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej 

      Kozłowska, Anna (2011)
      Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ...
    • O aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w czasopismie "Twój Styl" 

      Kozłowska, Anna (2012)
      Ocena aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w Polsce wpisuje się we współczesne rozważania dotyczące wielu zagadnień społecznych: optymalnego modelu życia społecznego, modelu życia rodzinnego, stereotypów płciowych, ...
    • Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie 

      Kozłowska, Anna (2013)
      Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ...