Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-17T06:14:47Z
dc.date.available2018-07-17T06:14:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationKozłowska A., Cele reklamowe. Weryfikacja założeń, "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie", 2016, t. 43, nr 2, s. 125-139pl
dc.identifier.issn1689-8966pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/416
dc.description.abstractCele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. Głównym celem badawczym jest opracowanie ram koncepcyjnych badania celów oddziaływania reklamy na konsumenta.pl
dc.description.abstractAims of advertising are considered in the literature in very different ways. In the article we want to review the different approaches to the subject of the research and propose copyright approach for advertising aims. The main objective of the research is to develop a conceptual framework for research purposes the impact of advertising on consumer. (original abstract)en
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjectcele reklamowepl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmodel reklamowypl
dc.titleCele reklamowe. Weryfikacja założeńpl
dc.title.alternativeFor Advertising Purposes. Verification of the Assumptionsen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number2pl
dc.description.physical125-139pl
dc.description.volume43pl
dc.identifier.eissn2450-7040pl
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2016.023pl
dc.title.journalActa Universitatis Nicolai Copernici Zarządzaniepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe