Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-17T07:57:57Z
dc.date.available2018-07-17T07:57:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationKozłowska A., Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej, "Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawie", 2016, nr 1, s. 61-84pl
dc.identifier.issn1734-4468pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/418
dc.description.abstractArtykuł prezentuje rozważania dotyczące zastosowania motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Inspiracją do napisania artykułu był projekt badawczy, który został zrealizowany w Wyższej Szkole Promocji w latach 2012-2013. Projekt powstał w związku z zauważalną tendencją do wykorzystywania motywów kulturowych w reklamie. Podmiotem badania naukowego były spoty telewizyjne, przedmiotem zaś konkretne motywy kulturowe. Zgodnie z założeniem opracowania, zastosowany w spocie reklamowym motyw kulturowy czerpie swoją siłę perswazyjną z zapożyczeń powszechnie występujących w społeczeństwie, a przez to zrozumiałych dla konsumenta. Celem artykułu jest wskazanie na potencjalną siłę perswazyjną wybranych motywów kulturowych.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmotyw kulturowypl
dc.titleSiła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnejpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number1pl
dc.description.physical61-84pl
dc.title.journalZeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawiepl
dc.title.volumeSocjotechnika reklamypl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wsp.plpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe