Show simple item record

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-17T07:57:57Z
dc.date.available2018-07-17T07:57:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationKozłowska A., Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej, "Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawie", 2016, nr 1, s. 61-84pl
dc.identifier.issn1734-4468pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/418
dc.description.abstractArtykuł prezentuje rozważania dotyczące zastosowania motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Inspiracją do napisania artykułu był projekt badawczy, który został zrealizowany w Wyższej Szkole Promocji w latach 2012-2013. Projekt powstał w związku z zauważalną tendencją do wykorzystywania motywów kulturowych w reklamie. Podmiotem badania naukowego były spoty telewizyjne, przedmiotem zaś konkretne motywy kulturowe. Zgodnie z założeniem opracowania, zastosowany w spocie reklamowym motyw kulturowy czerpie swoją siłę perswazyjną z zapożyczeń powszechnie występujących w społeczeństwie, a przez to zrozumiałych dla konsumenta. Celem artykułu jest wskazanie na potencjalną siłę perswazyjną wybranych motywów kulturowych.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmotyw kulturowypl
dc.titleSiła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnejpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number1pl
dc.description.physical61-84pl
dc.title.journalZeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawiepl
dc.title.volumeSocjotechnika reklamypl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wsp.plpl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe