Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-17T08:03:42Z
dc.date.available2018-07-17T08:03:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKozłowska A., Reklama w procesie budowania zaufania do marki, "Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawie", Wyższa Szkoła Promocji, 2015, nr 1, s. 10-25pl
dc.identifier.issn1734-4468pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/419
dc.description.abstractArtykuł prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące roli przekazu reklamowego w procesie budowania zaufania wobec marki. Zaufanie wobec marki jest ujmowane w kategorii ryzyka zakupowego - im mniejsze ryzyko tym większym zaufaniem konsument obdarowuje markę. Zaprezentowano przegląd literatury z zakresu zaufania, zarządzania marką oraz oddziaływania reklamy na konsumenta. Reklama powinna być wykorzystywana celem budowania zaufania wobec marki w sytuacji, gdy: produkt wywołuje wysoki poziom zaangażowania, mamy do czynienia z nowymi czy stosunkowo nieznanymi produktami, występuje zróżnicowana oferta produktowa, reklama może w sposób precyzyjny prezentować informacje o produkcie, konsument odczuwa ryzyko zakupowe.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectryzyko zakupowepl
dc.subjectzaufaniepl
dc.subjectmarkapl
dc.titleReklama w procesie budowania zaufania do markipl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number1pl
dc.description.physical10-25pl
dc.title.journalZeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawiepl
dc.title.volumeBudowanie kapitału relacyjnego organizacjipl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wsp.plpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe