Show simple item record

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-17T08:03:42Z
dc.date.available2018-07-17T08:03:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKozłowska A., Reklama w procesie budowania zaufania do marki, "Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawie", Wyższa Szkoła Promocji, 2015, nr 1, s. 10-25pl
dc.identifier.issn1734-4468pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/419
dc.description.abstractArtykuł prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące roli przekazu reklamowego w procesie budowania zaufania wobec marki. Zaufanie wobec marki jest ujmowane w kategorii ryzyka zakupowego - im mniejsze ryzyko tym większym zaufaniem konsument obdarowuje markę. Zaprezentowano przegląd literatury z zakresu zaufania, zarządzania marką oraz oddziaływania reklamy na konsumenta. Reklama powinna być wykorzystywana celem budowania zaufania wobec marki w sytuacji, gdy: produkt wywołuje wysoki poziom zaangażowania, mamy do czynienia z nowymi czy stosunkowo nieznanymi produktami, występuje zróżnicowana oferta produktowa, reklama może w sposób precyzyjny prezentować informacje o produkcie, konsument odczuwa ryzyko zakupowe.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectryzyko zakupowepl
dc.subjectzaufaniepl
dc.subjectmarkapl
dc.titleReklama w procesie budowania zaufania do markipl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number1pl
dc.description.physical10-25pl
dc.title.journalZeszyty Naukowe / Wyższa Szkola Promocji w Warszawiepl
dc.title.volumeBudowanie kapitału relacyjnego organizacjipl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wsp.plpl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe