Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-17T08:06:50Z
dc.date.available2018-07-17T08:06:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationKozłowska A., Reklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z marką, "Marketing i Rynek", 2015, nr 7, s. 12-17pl
dc.identifier.issn1231-7853pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/420
dc.description.abstractCelem artykułu jest wskazanie możliwości opracowania nowej ramy koncepcyjnej dla badania technik oddziaływania reklamy na konsumenta, w zależności od trzech czynników: stopnia zaangażowania w zakup, charakteru motywacji oraz charakteru produktu. Dotychczasowe modele reklamowe nie są wystarczające dla zrozumienia procesu oddziaływania reklamy na odbiorcę-konsumenta. Identyfikacja czynników pośredniczących w tym oddziaływaniu, takich jak poziom zaangażowania w zakup, rodzaj pobudek zakupu produktu czy charakter produktu, pozwala na wskazanie przynajmniej dziewięciu różnych strategii reklamowych. Autorka przedstawia własną koncepcję tego, w jaki sposób reklama oddziałuje na odbiorcę.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectdoświadczeniepl
dc.subjectryzyko zakupowepl
dc.subjectreklamapl
dc.titleReklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z markąpl
dc.title.alternativeAdvertising role in the process of building the customer's experiences with the branden
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number7pl
dc.description.physical12-17pl
dc.title.journalMarketing i Rynekpl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.marketingirynek.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe