Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-20T08:07:43Z
dc.date.available2018-07-20T08:07:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKozłowska A., Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne, "Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie" 2013, t. 40, nr 413, s. 109-124pl
dc.identifier.issn1689-8966pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/430
dc.description.abstractThe need is the basic motive of human behavior. However, knowledge of how advertising affects the motives of consumer behavior is limited to the basic assumptions of the concept of A.H. Maslow. The paper developed the concept of the impact of advertising on the themes of purchase of the product (and brand). The main objective of the research is to develop a conceptual framework for building tool examining how advertising influence consumers’ needs.en
dc.description.abstractPotrzeba to podstawowy motyw ludzkiego zachowania. Tymczasem wiedza na temat sposobów oddziaływania reklamy na podstawowe pobudki zachowania konsumpcyjnego wydaje się ograniczać do wskazania podstawowych założeń koncepcji A. H. Maslowa. Na potrzeby artykułu opracowano koncepcję oddziaływania reklamy na motywy zakupowe. Głównym celem badawczym jest opracowanie ram koncepcyjnych do narzędzia badawczego, pozwalającego na prowadzenie badań naukowych dotyczących zastosowania potrzeb jako głównych motywów zakupowych w oddziaływaniu reklamowym.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjectmotywy zakupowepl
dc.subjectpotrzebypl
dc.titleOddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjnepl
dc.title.alternativeThe Impact Advertising on Buying Motives: Conceptual Frameworken
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number413pl
dc.description.physical109-124pl
dc.description.volume40pl
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.12775/aunc_ZarZ.2013.009pl
dc.title.journalActa Universitatis Nicolai Copernici Zarządzaniepl
dc.identifier.urlpublisherhttp://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/AUNC_ZARZpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe