Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.contributor.authorPańkowski, Andrzej
dc.date.accessioned2018-07-20T08:18:05Z
dc.date.available2018-07-20T08:18:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationKozłowska, A.; Pańkowski, A. Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej, "Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie", t. 45, nr 1, s. 59-68pl
dc.identifier.issn1689-8966pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/432
dc.description.abstractRozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, co możemy osiągnąć poprzez komunikację internetową. Okazuje się, że kluczem do zrozumienia oddziaływania reklamy w internecie staje się nieco zapomniany przez specjalistów model AIDA. Poprzez rozważania teoretyczne, w odniesieniu do przykładów z praktyki gospodarczej, autorzy wskazują na współczesne zastosowanie modelu AIDA w reklamie internetowej.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectmodel reklamowypl
dc.subjectAIDApl
dc.subjectinternetpl
dc.subjectskutecznośćpl
dc.titleZastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowejpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number1pl
dc.description.physical59-68pl
dc.description.volume45pl
dc.identifier.eissn2450-7040pl
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2018.005pl
dc.title.journalActa Universitatis Nicolai Copernici Zarządzaniepl
dc.identifier.urlpublisherhttp://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/AUNC_ZARZpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe