Show simple item record

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-20T08:27:33Z
dc.date.available2018-07-20T08:27:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationKozłowska, A., Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych, "Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie", t. 44, nr 4, s. 39-51pl
dc.identifier.issn1689-8966pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/434
dc.description.abstractZgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku R. Vaughn zakładał, że człowiek kieruje się potrzebą prestiżu i wyrażenia swojej osobowości. Tymczasem praktyka gospodarcza dokonała weryfikacji tak założeń siatki FCB, jak i wielu innych modeli reklamowych. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych modeli oddziaływania reklamowego i zaproponowano autorskie podejście do reklamy kosmetyków jako dóbr luksusowych. Głównym celem badawczym jest wskazanie na warunki decydujące o kreacji reklamowej w przypadku kosmetyków luksusowych.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectdobra luksusowepl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjecttechniki perswazyjnepl
dc.titleReklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowychpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number4pl
dc.description.physical39-51pl
dc.description.volume44pl
dc.identifier.eissn2450-7040pl
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.049pl
dc.title.journalActa Universitatis Nicolai Copernici Zarządzaniepl
dc.identifier.urlpublisherhttp://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/AUNC_ZARZpl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe