Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-20T08:27:33Z
dc.date.available2018-07-20T08:27:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationKozłowska, A., Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych, "Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie", t. 44, nr 4, s. 39-51pl
dc.identifier.issn1689-8966pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/434
dc.description.abstractZgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku R. Vaughn zakładał, że człowiek kieruje się potrzebą prestiżu i wyrażenia swojej osobowości. Tymczasem praktyka gospodarcza dokonała weryfikacji tak założeń siatki FCB, jak i wielu innych modeli reklamowych. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych modeli oddziaływania reklamowego i zaproponowano autorskie podejście do reklamy kosmetyków jako dóbr luksusowych. Głównym celem badawczym jest wskazanie na warunki decydujące o kreacji reklamowej w przypadku kosmetyków luksusowych.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectdobra luksusowepl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjecttechniki perswazyjnepl
dc.titleReklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowychpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number4pl
dc.description.physical39-51pl
dc.description.volume44pl
dc.identifier.eissn2450-7040pl
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.049pl
dc.title.journalActa Universitatis Nicolai Copernici Zarządzaniepl
dc.identifier.urlpublisherhttp://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/AUNC_ZARZpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe