Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.date.accessioned2018-09-05T10:33:12Z
dc.date.available2018-09-05T10:33:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationKachniewska M., Nowy paradygmat marketingu usług agroturystycznych jako efekt rozwoju komunikacji społecznościowej, "Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN", 2016, t. 172, s. 73-88pl
dc.identifier.issn0079-3507pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/527
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to summarize the contribution of the theme issue on the future impact of social media on marketing practices and its influence on rural tourism offer creation and promotion. Seven common themes were identified: the importance of user-generated content, users’ opinion reliability, regional variances of social media use, the importance of identity, the growing use of mobile access, the importance of measurement and big data use for marketing purposes. On this basis the new marketing paradigm is formulated and some new material is added to enhance the original discussions within the articles in this issue. The discussion of the main themes provides insight into social media for practitioners and provides directions for future research.en
dc.description.abstractDynamiczny rozwój mediów połecznościowych (MS), w powiązaniu z charakterem i nawykami zakupowymi współczesnego prosumenta wymuszają gruntowne zmiany w sposobie postrzegania komunikacji rynkowej przedsiębiorstw agroturystycznych, kształtowania relacji z nabywcami i każą zweryfikować pojmowanie funkcji nadawcy i odbiorcy komunikatów. Można postawić tezę, że dawne sposoby kształtowania oferty agroturystycznej, a także promocji, dystrybucji i tworzenia podstaw lojalności klientów, tracą na znaczeniu na rzecz nowych rozwiązań, których tempo zmian musi nadążać za innowacyjnością MS, stanowiących naturalne środowisko funkcjonowania współczesnego konsumenta.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectconsumer trendsen
dc.subjectmarketing paradigmen
dc.subjectrural tourismen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjecttourism managementen
dc.subjectsocial marketingen
dc.subjecttrendy konsumenckiepl
dc.subjectparadygmat marketingowypl
dc.subjectturystyka wiejskapl
dc.subjectagroturystykapl
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.subjectzarządzanie w turystycepl
dc.titleNowy paradygmat marketingu usług agroturystycznych jako efekt rozwoju komunikacji społecznościowejpl
dc.title.alternativeNew Rural Tourism Marketing Paradigm as the Result of Social Communication Developmenten
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical73-88pl
dc.description.volume172pl
dc.title.journalStudia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PANpl
dc.title.volumeMiejsce turystyki wiejskiej we współczesnej gospodarcepl
dc.identifier.urlpublisherhttp://journals.pan.pl/dlibra/journal/110260pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe