Show simple item record

dc.contributor.authorCichosz, Marzenna
dc.contributor.authorPluta-Zaremba, Aneta
dc.date.accessioned2019-01-17T09:24:34Z
dc.date.available2019-01-17T09:24:34Z
dc.date.issued2016-07
dc.identifier.citationCichosz M., Pluta-Zaremba A., Logistyka zwrotna w B2C e-commerce - kreowanie wartości dla konsumenta, "Gospodarka Materiałowa i Logistyka", 2016, nr, s. 8-14pl
dc.identifier.issn1231-2037pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/640
dc.description.abstractZwroty są procesem, który staje się coraz bardziej istotny nadynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Sprawna i efektywna logistyka zwrotna to ogromne wyzwanie, zwłaszcza dla mikroprzedsiębiorstw, które w Polsce stanowią większość. W artykule zwrócono uwagę na rolę zwrotów w kre-owaniu wartości dla konsumenta, wskazano wyzwania związane z ich organizacją oraz przedstawiono, jak działający narynku polskim operatorzy KEP i poczty wspierają firmy e-handlu na różnych etapach realizacji procesu zwrotu.pl
dc.language.isopl
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectzwrotypl
dc.subjectB2Cpl
dc.subjecte-commercepl
dc.subjectlogistyka zwrotnapl
dc.titleLogistyka zwrotna w B2C e-commerce - kreowanie wartości dla konsumentapl
dc.title.alternativeB2C e-commerce return logistics - consumer value creationen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number7pl
dc.description.physical8-14pl
dc.title.journalGospodarka Materiałowa i Logistykapl
dc.identifier.urlpublisherhttps://www.pwe.com.pl/czasopisma/gospodarka-materialowa-i-logistyka/o-czasopismiepl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe