Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDąbrowski, Tomasz J.
dc.date.accessioned2019-02-21T08:16:44Z
dc.date.available2019-02-21T08:16:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationDąbrowski T.J., Cause related marketing i strategiczna filantropia jako instrumenty marketingu społecznego, „Handel Wewnętrzny”, 2013, nr 6, s. 80-91pl
dc.identifier.issn0438-5403pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/684
dc.description.abstractPrzedsiębiorstwa przejawiają rosnącą troskę dotyczącą zarządzania kwestiami społecznymi. Znajduje to odzwierciedlenie w podejmowaniu wielu szeregu inicjatyw pozwalających na łączenie potrzeb organizacji z potrzebami społecznymi. Celem rozważań jest przedstawienie różnic między cause-related marketingiem i strategiczną filantropią jako narzędziami marketingu społecznego przedsiębiorstwa. Zrozumienie tych różnic jest ważne dla menadżerów, ponieważ pozwala im wykorzystywać omawiane narzędzia w sposób bardziej odpowiedni. Artykuł dostarcza ram koncepcyjnych dla efektywnego rozwijania działań z zakresu marketingu społecznego.pl
dc.description.abstractCorporations are increasingly concerned about managing social issues. This is reflected in several types of initiatives that combine the organisational needs and social needs. An aim of the article is to present differences between cause related marketing and strategic philanthropy as tools of corporate social marketing. Under-standing of these differences is important to managers because it allows them to use the tools in a proper way. The article provides a conceptual framework for developing social marketing activities in a more effective manner.en
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectspołeczne zaangażowaniepl
dc.subjectcause related marketingpl
dc.subjectfilantropiapl
dc.subjectstrategiczna filantropiapl
dc.subjectmarketing społecznypl
dc.titleCause related marketing i strategiczna filantropia jako instrumenty marketingu społecznegopl
dc.title.alternativeCause Related Marketing and Strategic Philanthropy as Instruments of Social Marketingen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number6pl
dc.description.physical80-91pl
dc.title.journalHandel Wewnętrznypl
dc.identifier.urlpublisherhttp://old.ibrkk.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.