Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDąbrowski, Tomasz J.
dc.date.accessioned2019-02-21T08:19:22Z
dc.date.available2019-02-21T08:19:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDąbrowski T.J., Marketing - między koncentracją na kliencie a orientacją na interesariuszy, „Handel Wewnętrzny”, 2015, nr 5, s. 133-146pl
dc.identifier.issn0438-5403pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/685
dc.description.abstractMarketing, mimo swojej ponad stuletniej tradycji, pozostaje dziedziną stosunkowo młodą o nieukształtowanej jeszcze w pełni tożsamości i podlegającą ciągłemu rozwojowi. Celem rozważań jest przedstawienie jednego z możliwych kierunków tego rozwoju, który jak na to wskazują zachodzące w obrębie marketingu zmiany, będzie polegał na stopniowym przechodzeniu od koncentracji na kliencie do orientacji na interesariuszy. Takie poszerzenie perspektywy pociągnie za sobą istotne implikacje zarówno w sferze badawczej, jak i w odniesieniu do roli marketingu w praktyce gospodarczej. Pomoże jeszcze silniej zaakcentować wymiar społeczny marketingu jako procesu, którego uczestnikami i beneficjentami są różne grupy interesariuszy. Artykuł ma charakter koncepcyjny.pl
dc.description.abstractMarketing, despite its more than centennial tradition, has been a relatively young domain with still not fully fledged identity and subject to continuous development. An aim of considerations is to present one of the possible directions of that development which, as the ongoing changes within marketing indicate, will consist in a gradual shift from the focus on the customer to the orientation on stakeholders. Such an extension of the perspective will entail essential implications both in the research sphere and in relation to the role of marketing in economic practice. It will help to ever stronger emphasise the social dimension of marketing as the process whose participants and beneficiaries are various groups of stakeholders. The article is of the conceptual nature.en
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectklientpl
dc.subjectmarketing korporacyjnypl
dc.subjectinteresariuszepl
dc.titleMarketing - między koncentracją na kliencie a orientacją na interesariuszypl
dc.title.alternativeMarketing – between Focusing on the Customer and Orientation on Stakeholdersen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number5pl
dc.description.physical133-146pl
dc.title.journalHandel Wewnętrznypl
dc.identifier.urlpublisherhttp://old.ibrkk.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.