Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.date.accessioned2019-05-06T08:47:54Z
dc.date.available2019-05-06T08:47:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationKachniewska M., Czynniki motywujące do uczestnictwa w przyjazdowej turystyce medycznej do Polski, “Biuletyn / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju”, 2018, nr 269, s. 27-42pl
dc.identifier.issn0079-3493pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/700
dc.description.abstractBadania nad turystyką medyczną koncentrują się głównie na kwestii pochodzenia usługobiorców oraz przedmiotu zgłaszanego przez nich popytu. Celem prezentowanego opracowania jest analiza motywacji podejmowania przyjazdów do Polski w segmencie turystyki medycznej. Zidentyfikowano trzy zasadnicze ich grupy: czynniki ekonomiczne, związane z leczeniem, związane z aktywnością turystyczną. Zgodnie z założeniem badawczym charakterystyka poszczególnych grup nabywców oraz ich motywacje wpływają na stosunek kkonsumentów do sposobu organizacji, jakości i atrakcyjności oferty polskiej turystyki medycznej. Przedstawione wyniki badań mogą stanowić impuls do właściwego kształtowania jakości usług turystyki medycznej na etapie działań marketingowych i organizacji przyjazdu oraz wsparcia usługowego turystów w czasie pobytu w Polsce.pl
dc.description.abstractDifferences in patients motivating factors influence their attitudes towards the role and quality of tourism agents’ services. This paper identified three major components (treatment-related, economic and travel-related) that explain patients motivation to travel for treatment. The study can help medical tourism agents to refine their marketing strategies and suggest the proper incentives to encourage participation in medical tourism. The research was made on the basis of a critical analysis of scientific literature, surveys and analyses.en
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMedical tourismen
dc.subjectmedical travelen
dc.subjectmotivationsen
dc.subjecttourism marketen
dc.subjectturystyka medycznapl
dc.subjectpodróże leczniczepl
dc.subjectmotywacjepl
dc.subjectrynek turystycznypl
dc.titleCzynniki motywujące do uczestnictwa w przyjazdowej turystyce medycznej do Polskipl
dc.title.alternativeMotivations for Participation in Incoming Medical Tourism to Polanden
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number269pl
dc.description.physical27-42pl
dc.title.journalBiuletyn / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Krajupl
dc.title.volumeMarka turystyczna : kreowanie, rozwój, promocja markowych produktów turystyki zdrowotnej i aktywnejpl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.kpzk.pan.plpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe