Show simple item record

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.editorRomanowska, Maria
dc.contributor.editorCygler, Joanna
dc.date.accessioned2019-10-16T08:57:03Z
dc.date.available2019-10-16T08:57:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationDziurski P., Ewolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencje. W: Granice zarządzania / red. Romanowska M. , Cygler J., Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, Warszawa 2014, s. 259-271.pl
dc.identifier.isbn978-83-7378-902-9pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/756
dc.description.abstractCelem artykułu jest pokazanie wpływu zmian w makrootoczeniu przedsiębiorstwa na warunki konkurencyjne w całym sektorze na przykładzie branży motoryzacyjnej. Postawiono tezę, że zmiany zachodzące w makrootoczeniu (polityczno-prawnym, ekonomicznym, społeczno-kulturowym oraz technologicznym) organizacji oddziałują na przedsiębiorstwa i kształtują trwałe tendencje, czyli niezmienne w krótkim okresie, utrwalone reakcji przedstawicieli sektora motoryzacyjnego na przeobrażenia w ich otoczeniu. W wyniku przeprowadzonej analizy zidentyfikowano następujące trendy: internacjonalizacja, koncentracja, wirtualizacja przedsiębiorstw oraz transformacja branży motoryzacyjnej w przemysł high-tech.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawniczapl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmakrootoczeniepl
dc.subjectbranża motoryzacyjnapl
dc.subjectprzedsiębiorstwopl
dc.titleEwolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencjepl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical259-271pl
dc.title.containerGranice zarządzaniapl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.