Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.editorRomanowska, Maria
dc.contributor.editorCygler, Joanna
dc.date.accessioned2019-10-16T08:57:03Z
dc.date.available2019-10-16T08:57:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationDziurski P., Ewolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencje. W: Granice zarządzania / red. Romanowska M. , Cygler J., Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, Warszawa 2014, s. 259-271.pl
dc.identifier.isbn978-83-7378-902-9pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/756
dc.description.abstractCelem artykułu jest pokazanie wpływu zmian w makrootoczeniu przedsiębiorstwa na warunki konkurencyjne w całym sektorze na przykładzie branży motoryzacyjnej. Postawiono tezę, że zmiany zachodzące w makrootoczeniu (polityczno-prawnym, ekonomicznym, społeczno-kulturowym oraz technologicznym) organizacji oddziałują na przedsiębiorstwa i kształtują trwałe tendencje, czyli niezmienne w krótkim okresie, utrwalone reakcji przedstawicieli sektora motoryzacyjnego na przeobrażenia w ich otoczeniu. W wyniku przeprowadzonej analizy zidentyfikowano następujące trendy: internacjonalizacja, koncentracja, wirtualizacja przedsiębiorstw oraz transformacja branży motoryzacyjnej w przemysł high-tech.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawniczapl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmakrootoczeniepl
dc.subjectbranża motoryzacyjnapl
dc.subjectprzedsiębiorstwopl
dc.titleEwolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencjepl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical259-271pl
dc.title.containerGranice zarządzaniapl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.