Modele biznesowe w przemysłach kreatywnych
Streszczenie
Celem artykułu jest prezentacja rozważań na temat modeli biznesowych w przemysłach kreatywnych. Zarysowany w artykule obraz może stać się przyczynkiem do szerszych studiów, a także pogłębionych badań empirycznych, które w tym przypadku nie były udziałem autora. We wnioskach sformułowano trzy uwagi końcowe. Po pierwsze, rozumienie modelu biznesowego powinno zostać rozszerzone na wszystkie rodzaje organizacji, a wśród celów powinno się wymieniać generowanie nie tylko wartości ekonomicznych, ale także wartości społecznych i/lub środowiskowych i/lub kulturowych. Po drugie, opracowane rodzaje modelu biznesowego poszerzają wiedzę na temat specyfiki zarządzania organizacja- mi w przemysłach kreatywnych. Po trzecie, opracowane modele mogą stanowić pewne wzorce dla menedżerów, które mogą pomóc w rozpoczęciu i rozwoju działalności oraz zmianie modelu biznesowego.
Kolekcje

Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.