Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.date.accessioned2019-10-16T09:07:48Z
dc.date.available2019-10-16T09:07:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationDziurski P., Modele biznesowe w przemysłach kreatywnych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu" 2016, nr 420, s. 80-89.pl
dc.identifier.issn1899-3192pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/757
dc.description.abstractCelem artykułu jest prezentacja rozważań na temat modeli biznesowych w przemysłach kreatywnych. Zarysowany w artykule obraz może stać się przyczynkiem do szerszych studiów, a także pogłębionych badań empirycznych, które w tym przypadku nie były udziałem autora. We wnioskach sformułowano trzy uwagi końcowe. Po pierwsze, rozumienie modelu biznesowego powinno zostać rozszerzone na wszystkie rodzaje organizacji, a wśród celów powinno się wymieniać generowanie nie tylko wartości ekonomicznych, ale także wartości społecznych i/lub środowiskowych i/lub kulturowych. Po drugie, opracowane rodzaje modelu biznesowego poszerzają wiedzę na temat specyfiki zarządzania organizacja- mi w przemysłach kreatywnych. Po trzecie, opracowane modele mogą stanowić pewne wzorce dla menedżerów, które mogą pomóc w rozpoczęciu i rozwoju działalności oraz zmianie modelu biznesowego.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmodele biznesowepl
dc.subjectprzemysły kreatywnepl
dc.subjectgospodarka kreatywnapl
dc.titleModele biznesowe w przemysłach kreatywnychpl
dc.title.alternativeBusiness Models in Creative Industriesen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number420pl
dc.description.physical80-89pl
dc.identifier.eissn2392-0041pl
dc.identifier.doi10.15611/pn.2016.420.07pl
dc.title.journalPrace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiupl
dc.title.volumeStrategie. Procesy i praktykipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.