Show simple item record

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.date.accessioned2019-10-16T09:07:48Z
dc.date.available2019-10-16T09:07:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationDziurski P., Modele biznesowe w przemysłach kreatywnych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu" 2016, nr 420, s. 80-89.pl
dc.identifier.issn1899-3192pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/757
dc.description.abstractCelem artykułu jest prezentacja rozważań na temat modeli biznesowych w przemysłach kreatywnych. Zarysowany w artykule obraz może stać się przyczynkiem do szerszych studiów, a także pogłębionych badań empirycznych, które w tym przypadku nie były udziałem autora. We wnioskach sformułowano trzy uwagi końcowe. Po pierwsze, rozumienie modelu biznesowego powinno zostać rozszerzone na wszystkie rodzaje organizacji, a wśród celów powinno się wymieniać generowanie nie tylko wartości ekonomicznych, ale także wartości społecznych i/lub środowiskowych i/lub kulturowych. Po drugie, opracowane rodzaje modelu biznesowego poszerzają wiedzę na temat specyfiki zarządzania organizacja- mi w przemysłach kreatywnych. Po trzecie, opracowane modele mogą stanowić pewne wzorce dla menedżerów, które mogą pomóc w rozpoczęciu i rozwoju działalności oraz zmianie modelu biznesowego.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmodele biznesowepl
dc.subjectprzemysły kreatywnepl
dc.subjectgospodarka kreatywnapl
dc.titleModele biznesowe w przemysłach kreatywnychpl
dc.title.alternativeBusiness Models in Creative Industriesen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number420pl
dc.description.physical80-89pl
dc.identifier.eissn2392-0041pl
dc.identifier.doi10.15611/pn.2016.420.07pl
dc.title.journalPrace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiupl
dc.title.volumeStrategie. Procesy i praktykipl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.