Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.editorPoznańska, Krystyna
dc.contributor.editorKraj, Kamil M.
dc.date.accessioned2019-10-16T09:23:55Z
dc.date.available2019-10-16T09:23:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDziurski P., Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliomteryczna. W: Marketing. Zarządzanie / red. Poznańska K. , Kraj K. M., Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, Warszawa 2015, s. 11-34.pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-007-1pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/761
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie problematyki przemysłów kreatywnych w badaniach i publikacjach naukowych oraz zarysowanie najważniejszych wyzwań oraz możliwości badawczych stojących przed naukowcami zajmującymi się badaniami w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykazano, że liczba anglojęzycznych oraz polskojęzycznych publikacji naukowych dotyczących przemysłów kreatywnych rośnie z roku na rok. Coraz większe zainteresowanie analizowaną tematyką wynika z założenia, że przemysły kreatywne, ze względu na swoje cechy charakterystyczne, odróżniają się od pozostałej części gospodarki oraz uznawane są za ważny obszar pozytywnie wpływający na rozwój gospodarczy i społeczny. Badania w zakresie przemysłów kreatywnych podejmowane są przez wielu badawczy z różnych dyscyplin naukowych, także przez przedstawicieli nauk o zarządzaniu. Jednakże literatura w obszarze zarządzania jest uboga. Przed naukowcami stoi wiele wyzwań oraz możliwości badawczych. W opinii autora istnieje duża luka badawcza w obszarze badań nad przemysłami kreatywnymi, która może zostać zniwelowana przez badaczy prowadzących badania w zakresie nauk o zarządzaniu.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawniczapl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectprzemysły kreatywnepl
dc.subjectprzemysły kulturypl
dc.subjectgospodarka kreatywnapl
dc.subjectanaliza bibliometrycznapl
dc.titlePrzemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliomterycznapl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical11-34pl
dc.title.containerMarketing. Zarządzaniepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.