Show simple item record

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.editorPoznańska, Krystyna
dc.contributor.editorKraj, Kamil M.
dc.date.accessioned2019-10-16T09:23:55Z
dc.date.available2019-10-16T09:23:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDziurski P., Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliomteryczna. W: Marketing. Zarządzanie / red. Poznańska K. , Kraj K. M., Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, Warszawa 2015, s. 11-34.pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-007-1pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/761
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie problematyki przemysłów kreatywnych w badaniach i publikacjach naukowych oraz zarysowanie najważniejszych wyzwań oraz możliwości badawczych stojących przed naukowcami zajmującymi się badaniami w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykazano, że liczba anglojęzycznych oraz polskojęzycznych publikacji naukowych dotyczących przemysłów kreatywnych rośnie z roku na rok. Coraz większe zainteresowanie analizowaną tematyką wynika z założenia, że przemysły kreatywne, ze względu na swoje cechy charakterystyczne, odróżniają się od pozostałej części gospodarki oraz uznawane są za ważny obszar pozytywnie wpływający na rozwój gospodarczy i społeczny. Badania w zakresie przemysłów kreatywnych podejmowane są przez wielu badawczy z różnych dyscyplin naukowych, także przez przedstawicieli nauk o zarządzaniu. Jednakże literatura w obszarze zarządzania jest uboga. Przed naukowcami stoi wiele wyzwań oraz możliwości badawczych. W opinii autora istnieje duża luka badawcza w obszarze badań nad przemysłami kreatywnymi, która może zostać zniwelowana przez badaczy prowadzących badania w zakresie nauk o zarządzaniu.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawniczapl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectprzemysły kreatywnepl
dc.subjectprzemysły kulturypl
dc.subjectgospodarka kreatywnapl
dc.subjectanaliza bibliometrycznapl
dc.titlePrzemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliomterycznapl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical11-34pl
dc.title.containerMarketing. Zarządzaniepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.