Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZiółkowska, Marta
dc.date.accessioned2020-02-10T07:50:17Z
dc.date.available2020-02-10T07:50:17Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZiółkowska M., Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", 2011, nr 46, s. 305-316pl
dc.identifier.issn1640-6818pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/831
dc.description.abstractJednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia z efektu synergii poprzez tworzenie jednolitego dla konsumeta systemu handlowo-uslugowego z wykorzystaniem potencjału strategicznego, organizacyjnego i kapitałowgo wszystkich partnerów tworzących więź franczyzową. Franczyza spotyka się z coraz większym zainteresowaniem praktyków go- spodarczych na całym świecie. Z roku na rok opisywana forma współpracy gospodarczej cieszy się coraz większym uznaniem, zarówno ze strony franczy- zodawców, jak i franczyzobiorców. W Polsce o ostatnich latach rokrocznie wzrasta liczba systemów i jednostek franczyzowych.pl
dc.description.abstractOne of the elements increase in value of the company may become a franchise. It allows the company to create a favorable reputation on the market, as well as increase brand recognition. It also helps to make use of synergies by creating a uniform consumer shopping and service system with strategic, organizational, and capital potential of all partners constituting the bond of franchise. Franchise meets with growing interest in business people associated around the world. Year after year, described form of economic cooperation is slowly gaining recognition from both franchisors and franchisees. There is an increasing number of franchise systems and units every year for the last few years in Poland.en
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectfranczyzapl
dc.subjectwartośćpl
dc.subjectprzedsiębiorstwopl
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectfranchiseen
dc.subjectvalueen
dc.titleFranczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwapl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number46pl
dc.description.physical305-316pl
dc.title.journalZeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczeniapl
dc.identifier.urlpublisherhttps://wnus.edu.pl/frfu/pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.