Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZiółkowska, Marta
dc.date.accessioned2020-02-10T08:23:59Z
dc.date.available2020-02-10T08:23:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationZiółkowska M., The Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Market, "Handel Wewnętrzny", 2014, nr 2, s. 77-86en
dc.identifier.issn0438-5403en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/835
dc.description.abstractNiniejszy artykuł jest próbą określenia możliwości szans realizacji strategii rozwoju z wykorzystaniem modelu współpracy franczyzowej na rynku farmaceutycznym. Celem artkułu jest analiza i ocena rozwoju powiązań franczyzowych oraz określenie uwarunkowań i perspektyw rozwoju franczyzy na rynku farmaceutycznym. W badaniu wykorzystano metodę desk research, a w szczególności analizę danych branżowych. Przedstawiono stopień rozwoju powiązań franczyzowych na rynku aptecznym w Polsce. Wskazano także uwarunkowania wykorzystania franczyzy na rynku aptecznym w Polsce. Następnie przeprowadzono wnioskowanie odnoszące się do perspektyw rozwoju opisywanego rynku w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem powiazań franczyzowych na nim funkcjonujących. Artykuł charakteryzuje się implikacjami praktycznymi i społecznymi w zakresie zwiększania wiedzy o możliwościach wykorzystania franczyzy w branży farmaceutycznej.pl
dc.language.isoen
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectfranchiseen
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectpharmaceuticalen
dc.subjectfranczyzapl
dc.subjectpharmacyen
dc.subjectaptekapl
dc.subjectfarmaceutycznypl
dc.titleThe Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Marketen
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawieen
dc.description.number2en
dc.description.physical77-86en
dc.title.journalHandel Wewnętrznypl
dc.identifier.urlpublisherhandelwewnetrzny.ibrkk.plen


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.