Show simple item record

dc.contributor.authorZiółkowska, Marta
dc.date.accessioned2020-02-10T08:23:59Z
dc.date.available2020-02-10T08:23:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationZiółkowska M., The Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Market, "Handel Wewnętrzny", 2014, nr 2, s. 77-86en
dc.identifier.issn0438-5403en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/835
dc.description.abstractNiniejszy artykuł jest próbą określenia możliwości szans realizacji strategii rozwoju z wykorzystaniem modelu współpracy franczyzowej na rynku farmaceutycznym. Celem artkułu jest analiza i ocena rozwoju powiązań franczyzowych oraz określenie uwarunkowań i perspektyw rozwoju franczyzy na rynku farmaceutycznym. W badaniu wykorzystano metodę desk research, a w szczególności analizę danych branżowych. Przedstawiono stopień rozwoju powiązań franczyzowych na rynku aptecznym w Polsce. Wskazano także uwarunkowania wykorzystania franczyzy na rynku aptecznym w Polsce. Następnie przeprowadzono wnioskowanie odnoszące się do perspektyw rozwoju opisywanego rynku w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem powiazań franczyzowych na nim funkcjonujących. Artykuł charakteryzuje się implikacjami praktycznymi i społecznymi w zakresie zwiększania wiedzy o możliwościach wykorzystania franczyzy w branży farmaceutycznej.pl
dc.language.isoen
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectfranchiseen
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectpharmaceuticalen
dc.subjectfranczyzapl
dc.subjectpharmacyen
dc.subjectaptekapl
dc.subjectfarmaceutycznypl
dc.titleThe Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Marketen
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawieen
dc.description.number2en
dc.description.physical77-86en
dc.title.journalHandel Wewnętrznypl
dc.identifier.urlpublisherhandelwewnetrzny.ibrkk.plen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.