Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

    • Innowacje : ocena w ujęciu mikro, mezo i makro 

      Wysocki, Jacek; Kałowski, Adam; Klimek, Jan; Godlewska-Majkowska, Hanna; Rószkiewicz, Marta; Filipowicz, Andrzej (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – Oficyna Wydawnicza, 2015)
      Popularność działań innowacyjnych przyczyniła się do powstania ogólnego poglądu, iż każ­da innowacja tworzy wartość dodaną dla systemu, stąd należy ją wdrażać, nawet bez ko­nieczności uprzedniego przeprowadzenia stosownych ...
    • Start-up a uwarunkowania sukcesu: wymiar teoretyczno-praktyczny 

      Wysocki, Jacek; Kałowski, Adam; Laszuk, Marek; Klimek, Jan; Poznańska, Krystyna; Turek, Dariusz; Filipowicz, Andrzej; Lipiec, Jacek; Góral, Justyna; Brdulak, Jakub (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)
      Współczesne czasy tworzą sprzyjające warunki dla rozwoju inicjatyw typu start-up, co znajduje potwierdzenie m.in. w rosnącej liczbie start-upów oraz inicjatywach na szczeblu instytucjonalnym. Podejmując decyzję o realizacji ...