Przeglądaj Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance według autora "Mróz, Bogdan"
-
Wszystko na sprzedaż? Pułapki i manowce konsumpcjonizmu
Mróz, Bogdan (2015)Konsumenci XXI wieku żyją pod silną presją wzorców globalnej, kosmopolitycznej kultury konsumpcyjnej. Zanikają regionalne odrębności, specyfika i wielobarwność kultur lokalnych. Charakterystycznym wyróżnikiem współczesnych ... -
Online piracy: an emergent segment of the shadow economy. Empirical insight from Poland
Mróz, Bogdan (2016)Purpose The purpose of this paper is to investigate the underlying causes, scale and scope as well as the effects of piracy as a form of the shadow economy throughout Poland, drawing on the findings of secondary studies ... -
New information technologies: implications for business strategies and marketing communication
Mróz, Bogdan (Warszawa: Poltext : Kozminski University, 2016)The article discusses the impact of modern information and communication technology on changes of the strategies of contemporary enterprises, the appearance of new business models, and the effects of these processes on ...