Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • The Role of Innovations in Franchising Cooperation in Retail Trade : Lessons form Poland 

      Ziółkowska, Marta (2014)
      Exemplification of innovation creation and implementation in franchise systems is the purpose of the paper. The research approach is based on the study of variety desk research materials and literature. Key findings of the ...
    • Tendencje rozwojowe powiązań franczyzowych w Polsce : perspektywa 25 lat 

      Ziółkowska, Marta (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      Celem rozdziału jest analiza powiązań i identyfikacja trendów rozwojowych na rynku franczyzy w Polsce w perspektywie lat 1992–2017. Metodyka tekstu sprowadza się do wykorzystania technik wnioskowania logicznego i analizy ...
    • Franchising in Poland - past, present, future 

      Ziółkowska, Marta (Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek, 2018)
      The current franchise model of enterprise development has evolved for centuries. Franchising in its contemporary form was initially developed in the American market, but owing to its universality, this model has gained ...