Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7

    • Relational resources in the company development a report of empirical research 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)
      The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ...
    • Innovations in resources management of enterprises 

      Skowronek-Mielczarek, Anna; Leszczyński, Zdzisław; Bojewska, Barbara; Bachnik, Katarzyna; Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics, 2013)
      This study constitutes a synthesis of research concerning evaluation of resources management processes in enterprises and barriers that exist in this regard in Polish business practice. In the study were also presented ...
    • Kreowanie i wykorzystanie innowacji w powiązaniach franczyzowych w globalnej gospodarce 

      Ziółkowska, Marta (Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2013)
      W globalnej gospodarce powiązania franczyzowe rozwijają się dynamicznie, pozwalając osiągać przewagi konkurencyjne i dokonywać ekspansji ogólnoświatowej. Organizacje franczyzowe są obecne niemalże na wszystkich kontynentach ...
    • Innovativeness determinants of franchise organisations 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
      It is important to point out when analysing business networks, that franchise companies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, allowing ...
    • Innovativeness determinants of franchise organisations 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics Press, 2014)
      It is important to point out when analysing business networks, that franchise com- panies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, ...
    • The Role of Innovations in Franchising Cooperation in Retail Trade : Lessons form Poland 

      Ziółkowska, Marta (2014)
      Exemplification of innovation creation and implementation in franchise systems is the purpose of the paper. The research approach is based on the study of variety desk research materials and literature. Key findings of the ...
    • Wykorzystywanie innowacji w organizacjach sieciowych na przykładzie franczyzy 

      Ziółkowska, Marta (2015)
      W artykule poruszono problematykę innowacyjności w organizacjach sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem powiązań franczyzowych. Przeanalizowano zna- czenie, uwarunkowania oraz stopień innowacyjności przedsiębiorstw ...