Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa 

      Ziółkowska, Marta (2011)
      Jednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia ...
    • Relational Resources Management as Source of Company's Innovativeness and Competitive Advantage 

      Ziółkowska, Marta (2014)
      There exist various resources which an enterprise can use in order to become more innovative and achieve competitive advantage on the market. Relational resources are definitely one of them, for instance enabling a company ...
    • Ewolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencje 

      Dziurski, Patryk (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2014)
      Celem artykułu jest pokazanie wpływu zmian w makrootoczeniu przedsiębiorstwa na warunki konkurencyjne w całym sektorze na przykładzie branży motoryzacyjnej. Postawiono tezę, że zmiany zachodzące w makrootoczeniu ...
    • Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie kreatywnym 

      Tabor-Błażewicz, Joanna (Oficyna Wydawnicza SGH, 2018)
      W artykule dokonano podsumowania zmian, jakie zaszły w ostatnich latach w podejściu do zarządzania talentami oraz nowych trendów, jakie są obserwowane w tym zakresie. Na bazie tych analiz opracowano zestaw cech charakterystycznych ...