• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Relational resources in the company development a report of empirical research 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)
The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ...
Miniaturka

Innovations in resources management of enterprises 

Skowronek-Mielczarek, Anna; Leszczyński, Zdzisław; Bojewska, Barbara; Bachnik, Katarzyna; Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics, 2013)
This study constitutes a synthesis of research concerning evaluation of resources management processes in enterprises and barriers that exist in this regard in Polish business practice. In the study were also presented ...
Miniaturka

Kreowanie i wykorzystanie innowacji w powiązaniach franczyzowych w globalnej gospodarce 

Ziółkowska, Marta (Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2013)
W globalnej gospodarce powiązania franczyzowe rozwijają się dynamicznie, pozwalając osiągać przewagi konkurencyjne i dokonywać ekspansji ogólnoświatowej. Organizacje franczyzowe są obecne niemalże na wszystkich kontynentach ...
Miniaturka

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise companies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, allowing ...
Miniaturka

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise com- panies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, ...
Miniaturka

The Role of Innovations in Franchising Cooperation in Retail Trade : Lessons form Poland 

Ziółkowska, Marta (2014)
Exemplification of innovation creation and implementation in franchise systems is the purpose of the paper. The research approach is based on the study of variety desk research materials and literature. Key findings of the ...
Miniaturka

Wykorzystywanie innowacji w organizacjach sieciowych na przykładzie franczyzy 

Ziółkowska, Marta (2015)
W artykule poruszono problematykę innowacyjności w organizacjach sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem powiązań franczyzowych. Przeanalizowano zna- czenie, uwarunkowania oraz stopień innowacyjności przedsiębiorstw ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorZiółkowska, Marta (7)Bachnik, Katarzyna (1)Bojewska, Barbara (1)Leszczyński, Zdzisław (1)Skowronek-Mielczarek, Anna (1)Temat
innovations (7)
franchise (5)franchising (5)franczyza (3)innowacje (3)detal (1)development (1)enterprise (1)enterprises (1)handel (1)... zobacz więcejData wydania2013 (3)2014 (3)2015 (1)Ma plik(i)
Tak (7)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu