• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise companies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, allowing ...
Miniaturka

Relational Resources Management as Source of Company's Innovativeness and Competitive Advantage 

Ziółkowska, Marta (2014)
There exist various resources which an enterprise can use in order to become more innovative and achieve competitive advantage on the market. Relational resources are definitely one of them, for instance enabling a company ...
Miniaturka

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise com- panies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, ...
Miniaturka

The Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Market 

Ziółkowska, Marta (2014)
Niniejszy artykuł jest próbą określenia możliwości szans realizacji strategii rozwoju z wykorzystaniem modelu współpracy franczyzowej na rynku farmaceutycznym. Celem artkułu jest analiza i ocena rozwoju powiązań franczyzowych ...
Miniaturka

The Role of Innovations in Franchising Cooperation in Retail Trade : Lessons form Poland 

Ziółkowska, Marta (2014)
Exemplification of innovation creation and implementation in franchise systems is the purpose of the paper. The research approach is based on the study of variety desk research materials and literature. Key findings of the ...
Miniaturka

Innovativeness determinants of network organizations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
The purpose of this chapter is to analyse a broad spectrum of innovative activity of Polish network organisations, to identify the sources and conditions conducive to the development and implementation of business innovation ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Ziółkowska, Marta (6)
Tematfranchise (4)franchising (4)innovations (3)franczyza (2)apteka (1)corporate (1)detal (1)farmaceutyczny (1)handel (1)innovation (1)... zobacz więcejData wydania
2014 (6)
Ma plik(i)
Tak (6)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu