Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(2011)
Jednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia ...
Efektywność ekonomiczna demonopolizacji komunikacji miejskiej w Polsce
(Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2011)
Praca zawiera analizę efektywności demonopolizacji komunikacji miejskiej w Polsce, m.in. w oparciu o modelowanie metodą Stochastic Frontier Analysis na bazie autorskiego zbioru danych oraz przegląd umów.
Historia powstania księgowości podwójnej i rachunku kosztów
(Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2011)
Spojrzenie na rachunkowość przez pryzmat jej historii pozwala nie tylko lepiej ją zrozumieć, lecz także umożliwia określenie niezmiennych i zmiennych elementów tego systemu informacyjnego. Celem monografii jest przedstawienie ...