Przeglądaj Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles według autora "Ziółkowska, Marta"
-
Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa
Ziółkowska, Marta (2011)Jednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia ... -
Relational Resources Management as Source of Company's Innovativeness and Competitive Advantage
Ziółkowska, Marta (2014)There exist various resources which an enterprise can use in order to become more innovative and achieve competitive advantage on the market. Relational resources are definitely one of them, for instance enabling a company ... -
The Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Market
Ziółkowska, Marta (2014)Niniejszy artykuł jest próbą określenia możliwości szans realizacji strategii rozwoju z wykorzystaniem modelu współpracy franczyzowej na rynku farmaceutycznym. Celem artkułu jest analiza i ocena rozwoju powiązań franczyzowych ... -
The Role of Innovations in Franchising Cooperation in Retail Trade : Lessons form Poland
Ziółkowska, Marta (2014)Exemplification of innovation creation and implementation in franchise systems is the purpose of the paper. The research approach is based on the study of variety desk research materials and literature. Key findings of the ... -
Wykorzystywanie innowacji w organizacjach sieciowych na przykładzie franczyzy
Ziółkowska, Marta (2015)W artykule poruszono problematykę innowacyjności w organizacjach sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem powiązań franczyzowych. Przeanalizowano zna- czenie, uwarunkowania oraz stopień innowacyjności przedsiębiorstw ... -
Rozwój nowoczesnych form handlu detalicznego żywnością : studium franczyzy
Ziółkowska, Marta (2017)Celem opracowania jest ocena zmian w strukturze i analiza znaczenia porozumień franczyzowych w handlu detalicznym żywnością w Polsce oraz identyfikacja perspektyw rozwoju tego rynku. Artykuł przygotowano na podstawie ... -
Social enterprise scaling up strategy– franchise development
Ziółkowska, Marta (2018)This paper is an exploratory study on the essence of social franchise as a business model and form of entrepreneurship and study how to use the proven business model to satisfy social needs. The paper is descriptive in ...