Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTrzebiński, Wojciech
dc.contributor.editorNesternak, Janusz
dc.contributor.editorWodecka-Hyjek, Angelika
dc.date.accessioned2021-10-05T09:03:04Z
dc.date.available2021-10-05T09:03:04Z
dc.date.issued2021-09-22
dc.identifier.citationWojciech Trzebiński (2021). Struktura spostrzegania produktu a styl poznawczy konsumenta, w: J. Nasternak, A. Wodecka-Hyjek (red.), Dylematy i metamorfozy współczesnego zarządzania, Instytut Nauk Ekonomicznych PAN, Warszawapl
dc.identifier.isbn978-83-61597-77-3pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/999
dc.descriptionproszę o wybranie z załączonego pliku (cała monografia) tego jednego rozdziału - zgodnie z rozmową z Panią Agnieszka Chłopikpl
dc.description.abstractStruktura spostrzegania produktu (tj. zbiór atrybutów używanych przez konsumentów do przetwarzania informacji na temat produktu) może zależeć od stylu poznawczego konsumenta (analityczny vs. intuicyjny). Na podstawie eksploracyjnej analizy czynnikowej scharakteryzowano strukturę spotrzegania produktu (kategoria produktowa: długopis) konsumentów analitycznych oraz intuicyjnych. Struktura spostrzegania u konsumentów analitycznych, w porównaniu do konsumentów intuicyjnych, zawierała więcej atrybutów, były one bardziej konkretne, z większą proporcją atrybutów związanych z motywem utylitarnym (vs. hedonistycznym) oraz mniejszym udziałem atrybutów związanych z wyglądem produktu. Przedstawione wyniki mają charakter wstępny i sygnalny; omówiono ich implikacje teoretyczne i praktyczne.pl
dc.language.isopl
dc.publisherInstytut Nauk Ekonomicznych PANpl
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectspostrzeganie produktupl
dc.subjectstyl poznawczy konsumentapl
dc.titleStruktura spostrzegania produktu a styl poznawczy konsumentapl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.edition1pl
dc.description.physical101-110pl
dc.title.containerDylematy i metamorfozy współczesnego zarządzaniapl
dc.identifier.urlpublisherhttp://inepan.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe