Wyświetlanie pozycji 30-38 z 38

    • Tendencje rozwojowe powiązań franczyzowych w Polsce : perspektywa 25 lat 

      Ziółkowska, Marta (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      Celem rozdziału jest analiza powiązań i identyfikacja trendów rozwojowych na rynku franczyzy w Polsce w perspektywie lat 1992–2017. Metodyka tekstu sprowadza się do wykorzystania technik wnioskowania logicznego i analizy ...
    • Transformacja energetyczna motoryzacji indywidualnej – trendy globalne i perspektywy krajowe 

      Paprocki, Wojciech; Cichosz, Marzenna; Archanowicz-Kudelska, Katarzyna; Cygler, Joanna; Grucza, Bartosz; Hoszman, Adam; Kachniewska, Magdalena; Liberadzki, Kamil; Liberadzki, Marcin; Marciszewska, Elżbieta; Wolański, Michał; Zagrajek, Paweł; Zawieska, Jakub (Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2022-08-15)
      Przedmiotem badań jest analiza transformacji energetycznej rynku motoryzacyjnego w segmencie samochodów osobowych. Ma ona na celu rozpoznanie możliwych scenariuszy procesu eliminowania z ruchu drogowego pojazdów emisyjnych ...
    • Wprowadzenie do pracy nowych pracowników na przykładzie lekarzy stażystów – wyniki badań pilotażowych 

      Ciesielski, Wojciech; Krejner-Nowecka, Anna (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2020)
      Celem rozdziału jest poznanie jakości procesu adaptacji nowych pracowników (lekarzy stażystów) w placówkach medycznych poprzez określenie poziomu zadowolenia z całości stażu oraz poszczególnych staży cząstkowych świadczonych ...
    • Wyzwania biur zarządzania projektami (PMO) w zwinnych organizacjach 

      Wyrozębski, Paweł (Katedra Zarządzania Projektami. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2020-05)
      Opracowanie prezentuje problemy i rozwiązania stojące przed biurami zarządzania projektami wobec zwinnych transformacji we współczesnych organizacjach.
    • Wyzwania dla spółek w zakresie efektywnego komunikowania informacji w sprawozdaniach finansowych 

      Łazarowicz, Edyta (Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
      Celem rozdziału jest identyfikacja wyzwań, przed którymi stają spółki stosujące zasady efektywnej komunikacji przy sporządzaniu sprawozdań finansowych według MSSF. Z doświadczeń spółek wynika, że dwa główne wyzwania na ...
    • Zarys problematyki przeciwdziałania przestępstwom gospodarczym i ich wykrywania 

      Martysz, Czesław; Walczak, Karolina (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      Najważniejszym celem niniejszego artykułu jest przybliżenie sposobów przeciwdziałania przestępstwom gospodarczym przez organy państwowe oraz przedsiębiorstwa. W artykule ukazano zarys systemu instytucji realizujących zadania ...
    • Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie kreatywnym 

      Tabor-Błażewicz, Joanna (Oficyna Wydawnicza SGH, 2018)
      W artykule dokonano podsumowania zmian, jakie zaszły w ostatnich latach w podejściu do zarządzania talentami oraz nowych trendów, jakie są obserwowane w tym zakresie. Na bazie tych analiz opracowano zestaw cech charakterystycznych ...
    • Zrównoważony rozwój a odpowiedzialne zarządzanie zasobami marketingowymi w małych i średnich przedsiębiorstwach 

      Ziółkowska, Marta (Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017)
      Celem niniejszego badania była analiza wykorzystania zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu sferą marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwacheferencji klientów indywidualnych, grup interesariuszy i całego społeczeństwa. ...
    • Zwinna transformacja w dużej skali 

      Wyrozębski, Paweł; Cichocki, Hubert (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
      Bariery transformacji agile wzrastają wraz z wielkością organizacji, pojawiają się także nowe, charakterystyczne dla dużych organizacji. Celem niniejszego artykułu jest omówienie zagadnień związanych ze zwinną transformacją ...