Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBaran, Radosław
dc.contributor.authorTrzebiński, Wojciech
dc.contributor.authorKarwowska, Joanna
dc.contributor.authorMarciniak, Beata
dc.contributor.authorPawluk, Andrzej
dc.contributor.authorPietrasieński, Paweł
dc.contributor.authorŻelazko, Beata
dc.contributor.editorBaran, Radosław
dc.contributor.editorTrzebiński, Wojciech
dc.date.accessioned2024-12-17T09:27:28Z
dc.date.available2024-12-17T09:27:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationTożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowych / red. Baran R., Trzebiński W., Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024.pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-699-8pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/1312
dc.description.abstractMonografia naukowa dotyczy konsekwencji, jakie wynikają dla działań marketingowych z takich tożsamości socjo-geograficznych konsumentów, jak tożsamość polska, tożsamość europejska i tożsamość globalna. W monografii przedstawiono istotę tożsamości socjo-geograficznej, stan dotychczasowych badań nad tożsamością polską, tożsamością europejską i tożsamością globalną, a także stan dotychczasowych badań dotyczących zależności między tożsamością socjo-geograficzną konsumentów a ich postawami i zachowaniami wobec działań marketingowych związanych z marką, produktem, ceną, dystrybucją produktów oraz wobec wybranych działań związanych z komunikacją marketingową. Następnie, przedstawiono zastosowaną metodę badawczą, procedurę badawczą, narzędzia pomiarowe i charakterystykę próby badawczej. Dalej opisano wyniki przeprowadzonego badania empirycznego dotyczące zależności tożsamości polskiej, europejskiej i globalnej polskich konsumentów od ich cech socjo-demograficznych, a także wyniki dotyczące zależności między tożsamością polską, europejską i globalną polskich konsumentów a ich reakcjami na marki, produkty, oferty w wybranych walutach, sklepy internetowe i wybrane działania związane z komunikacją marketingową (obejmujące wykorzystanie influencerów i języka komunikacji w Internecie). Przedstawiono też wnioski o charakterze aplikacyjnym, jakie wynikają z przeprowadzonych badań.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmarketingpl
dc.subjecttożsamość polskapl
dc.subjecttożsamość europejskapl
dc.subjecttożsamość globalnapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmarketingen
dc.subjectpolish identityen
dc.subjecteuropean identityen
dc.subjectglobal identityen
dc.subjectconsumeren
dc.titleTożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowychpl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.editionwydanie pierwszepl
dc.description.physical231pl
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33119/978-83-8030-699-8_2024pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.sgh.waw.plpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.