Show simple item record

dc.contributor.authorBaran, Radosław
dc.contributor.authorTrzebiński, Wojciech
dc.contributor.authorKarwowska, Joanna
dc.contributor.authorMarciniak, Beata
dc.contributor.authorPawluk, Andrzej
dc.contributor.authorPietrasieński, Paweł
dc.contributor.authorŻelazko, Beata
dc.contributor.editorBaran, Radosław
dc.contributor.editorTrzebiński, Wojciech
dc.date.accessioned2024-12-17T09:27:28Z
dc.date.available2024-12-17T09:27:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationTożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowych / red. Baran R., Trzebiński W., Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024.pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-699-8pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/1312
dc.description.abstractMonografia naukowa dotyczy konsekwencji, jakie wynikają dla działań marketingowych z takich tożsamości socjo-geograficznych konsumentów, jak tożsamość polska, tożsamość europejska i tożsamość globalna. W monografii przedstawiono istotę tożsamości socjo-geograficznej, stan dotychczasowych badań nad tożsamością polską, tożsamością europejską i tożsamością globalną, a także stan dotychczasowych badań dotyczących zależności między tożsamością socjo-geograficzną konsumentów a ich postawami i zachowaniami wobec działań marketingowych związanych z marką, produktem, ceną, dystrybucją produktów oraz wobec wybranych działań związanych z komunikacją marketingową. Następnie, przedstawiono zastosowaną metodę badawczą, procedurę badawczą, narzędzia pomiarowe i charakterystykę próby badawczej. Dalej opisano wyniki przeprowadzonego badania empirycznego dotyczące zależności tożsamości polskiej, europejskiej i globalnej polskich konsumentów od ich cech socjo-demograficznych, a także wyniki dotyczące zależności między tożsamością polską, europejską i globalną polskich konsumentów a ich reakcjami na marki, produkty, oferty w wybranych walutach, sklepy internetowe i wybrane działania związane z komunikacją marketingową (obejmujące wykorzystanie influencerów i języka komunikacji w Internecie). Przedstawiono też wnioski o charakterze aplikacyjnym, jakie wynikają z przeprowadzonych badań.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmarketingpl
dc.subjecttożsamość polskapl
dc.subjecttożsamość europejskapl
dc.subjecttożsamość globalnapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmarketingen
dc.subjectpolish identityen
dc.subjecteuropean identityen
dc.subjectglobal identityen
dc.subjectconsumeren
dc.titleTożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowychpl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.editionwydanie pierwszepl
dc.description.physical231pl
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33119/978-83-8030-699-8_2024pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.sgh.waw.plpl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.