• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Determinants of Convention & Conference Site Selection: The Polish Event Planners' Perspective 

Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (Politecnico de Leira, 2014)
The paper presents results of research on Polish event planners. The overall purpose of the study is to investigate main destination selection variables Polish event planners consider important in destination selection ...
Miniaturka

Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych 

Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (2016)
Tekst koncentruje się na zagadnieniach udziału i znaczenia dóbr kultury oraz dziedzictwa kulturowego w tworzeniu produktów turystycznych oraz umacnianiu pozycji konkurencyjnej regionów. W artykule omówione zostały ekonomiczne ...
Miniaturka

Metodologia badania rynku pracy w turystyce 

Kachniewska, Magdalena; Bednarska, Marlena; Para, Anna; Zawistowska, Hanna; Białowąs, Sylwester (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Ministerstwo Sportu i Turystyki, 2014)
Raport zrealizowany w ramach umowy zawartej między Szkołą Główną Handlową w Warszawie i Ministerstwem Sportu i Turystyki (nr umowy 2014 099/725/BP/05), której przedmiotem były w szczególności: analiza dostępności i jakości ...
Miniaturka

Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy: fakty, mity i wyzwania 

Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (2014)
In the recent years, there has been a significant growth in the role of personal strategy in creating and developing competitive advantages of a company. More emphasis is put on the function of employees and their skills ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorKachniewska, Magdalena (4)
Para, Anna (4)
Bednarska, Marlena (1)Białowąs, Sylwester (1)Zawistowska, Hanna (1)Tematlabour market (2)rynek pracy (2)tourism (2)turystyka (2)zarządzanie zasobami ludzkimi (2)convention site selection (1)culture (1)culture heritage (1)dziedzictwo kulturowe (1)estimation methods (1)... zobacz więcejData wydania2014 (3)2016 (1)Ma plik(i)Tak (4)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu