Przeglądaj Czasopisma SGH / SGH Journals według autora "Kozłowska, Anna"
-
Przejawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw zorientowanej na kobiety (doświadczenia polskie)
Kozłowska, Anna (2009-02)Głównym przedmiotem zainteresowania jest to, w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwo, zorientowane marketingowo na kobietę, uwzględnia w działalności wrażliwość na potrzeby i oczekiwania swych konsumentek. Należy ... -
Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej
Kozłowska, Anna (2011)Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ... -
O aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w czasopismie "Twój Styl"
Kozłowska, Anna (2012)Ocena aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w Polsce wpisuje się we współczesne rozważania dotyczące wielu zagadnień społecznych: optymalnego modelu życia społecznego, modelu życia rodzinnego, stereotypów płciowych, ... -
Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie
Kozłowska, Anna (2013)Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ...