Przeglądaj Czasopisma SGH / SGH Journals według tematu "reklama"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
Przejawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw zorientowanej na kobiety (doświadczenia polskie)
(2009-02)Głównym przedmiotem zainteresowania jest to, w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwo, zorientowane marketingowo na kobietę, uwzględnia w działalności wrażliwość na potrzeby i oczekiwania swych konsumentek. Należy ... -
Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej
(2011)Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ... -
Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie
(2013)Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ...