• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Czasopisma SGH / SGH Journals
  • Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Studia i Prace
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Czasopisma SGH / SGH Journals
  • Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Studia i Prace
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie 

Kozłowska, Anna (2013)
Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorKozłowska, Anna (1)Tematbohater (1)
perswazja (1)
reklama (1)techniki perswazyjne (1)wiarygodność (1)... zobacz więcejData wydania
2013 (1)
Ma plik(i)
Tak (1)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu