• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 15

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Reklama : pomiędzy informacją a manipulacją 

Kozłowska, Anna (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2016)
An advertisement affects consumer’s attitudes and behaviors – and therefore is a message, using all possible means and techniques to inform about the product and encourage its purchase. The ad helps to build a positive ...
Miniaturka

Wpływ mass mediów na życie społeczne 

Kozłowska, Anna (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2016)
Człowiek żyje w świecie stworzonym przez media. I nie chodzi tylko o to, że media są dla nas źródłem informacji o świecie, pozwalają na oderwanie się od rzeczywistości, łączą nas z innymi ludźmi. Wydaje się, że nie moglibyśmy ...
Miniaturka

Cele reklamowe. Weryfikacja założeń 

Kozłowska, Anna (2016)
Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ...
Miniaturka

Odpowiedzialność placówki medycznej w komunikacji z pacjentem 

Kozłowska, Anna (2016)
Artykuł dotyczy niezwykle ciekawego zagadnienia, jakim jest odpowiedzialność placówek medycznych w procesie komunikacji z pacjentem. Przy ograniczonych możliwościach komunikacji marketingowej nacisk należy kłaść na komunikację ...
Miniaturka

Oddziaływanie mass mediów 

Kozłowska, Anna (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2006)
Wpływ mass mediów na odbiorców nie jest rezultatem dysponowania przez nie jakąś tajemną mocą, lecz jest wypadkową wielu czynników leżących tak po stronie nadawcy, przekazu, mediów, odbiorców, jak i tzw. czynników wewnętrznych, ...
Miniaturka

Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne 

Kozłowska, Anna (2013)
The need is the basic motive of human behavior. However, knowledge of how advertising affects the motives of consumer behavior is limited to the basic assumptions of the concept of A.H. Maslow. The paper developed the ...
Miniaturka

Reklama w procesie budowania lojalności konsumenta: ujęcie modelowe 

Kozłowska, Anna (2014)
Celem artykułu jest opracowanie nowej ramy koncepcyjnej dla badania roli reklamy w kształtowaniu postaw konsumpcyjnych, wychodząc z założenia, że będą one pośredniczyć w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu. ...
Miniaturka

Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej 

Kozłowska, Anna; Pańkowski, Andrzej (2018)
Rozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, ...
Miniaturka

Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych 

Kozłowska, Anna (2017)
Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ...
Miniaturka

Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką 

Kozłowska, Anna (2013)
Lojalność konsumencka jest zjawiskiem złożonym, którego aspekty mogą być jawnie obserwowalne (ujęcie behawioralne ) lub ukryte, odnoszące się do postawy względem marki (ujęcie ewaluacyjne). Postawa lojalnościowa i zachowania ...
  • 1
  • 2

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Kozłowska, Anna (15)
Pańkowski, Andrzej (1)Rodzik, Anna (1)Tematreklama (12)konsument (7)perswazja (6)model reklamowy (4)cele reklamowe (2)internet (2)lojalność (2)mass media (2)motywy zakupowe (2)ryzyko zakupowe (2)... zobacz więcejData wydania2010 - 2018 (14)2006 - 2009 (1)Ma plik(i)
Tak (15)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu