Przeglądaj Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles według autora "Kozłowska, Anna"
-
Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne
Kozłowska, Anna (2013)The need is the basic motive of human behavior. However, knowledge of how advertising affects the motives of consumer behavior is limited to the basic assumptions of the concept of A.H. Maslow. The paper developed the ... -
Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką
Kozłowska, Anna (2013)Lojalność konsumencka jest zjawiskiem złożonym, którego aspekty mogą być jawnie obserwowalne (ujęcie behawioralne ) lub ukryte, odnoszące się do postawy względem marki (ujęcie ewaluacyjne). Postawa lojalnościowa i zachowania ... -
Reklama w procesie budowania lojalności konsumenta: ujęcie modelowe
Kozłowska, Anna (2014)Celem artykułu jest opracowanie nowej ramy koncepcyjnej dla badania roli reklamy w kształtowaniu postaw konsumpcyjnych, wychodząc z założenia, że będą one pośredniczyć w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu. ... -
Reklama w procesie budowania zaufania do marki
Kozłowska, Anna (2015)Artykuł prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące roli przekazu reklamowego w procesie budowania zaufania wobec marki. Zaufanie wobec marki jest ujmowane w kategorii ryzyka zakupowego - im mniejsze ryzyko tym większym ... -
Cele reklamowe. Weryfikacja założeń
Kozłowska, Anna (2016)Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ... -
Odpowiedzialność placówki medycznej w komunikacji z pacjentem
Kozłowska, Anna (2016)Artykuł dotyczy niezwykle ciekawego zagadnienia, jakim jest odpowiedzialność placówek medycznych w procesie komunikacji z pacjentem. Przy ograniczonych możliwościach komunikacji marketingowej nacisk należy kłaść na komunikację ... -
Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego
Kozłowska, Anna (2016)Model reklamowy może być z jednej strony wykorzystywany do przygotowania strategii komunikacyjnej, z drugiej zaś może stanowić podstawę organizacji procesu badawczego i identyfikacji sekwencji oddziaływania reklamy na ... -
Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej
Kozłowska, Anna (2016)Artykuł prezentuje rozważania dotyczące zastosowania motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Inspiracją do napisania artykułu był projekt badawczy, który został zrealizowany w Wyższej Szkole Promocji w latach 2012-2013. ... -
Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych
Kozłowska, Anna (2017)Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ... -
Reklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z marką
Kozłowska, Anna (2017)Celem artykułu jest wskazanie możliwości opracowania nowej ramy koncepcyjnej dla badania technik oddziaływania reklamy na konsumenta, w zależności od trzech czynników: stopnia zaangażowania w zakup, charakteru motywacji ... -
Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej
Kozłowska, Anna; Pańkowski, Andrzej (2018)Rozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, ... -
Chatboty: perspektywy rozwoju technologii informatycznych w kontakcie z klientem
Kozłowska, Anna; Rodzik, Anna (2018)Sztuczna inteligencja, która rewolucjonizuje niemal każdą dziedzinę gospodarki, coraz częściej znajduje zastosowanie w działaniach marketingowych. Pojawienie się chatbotów usprawnia kontakt z klientem. Rozwój technologii ...