Show simple item record

dc.contributor.authorKrawczyk-Sokołowska, Izabela
dc.contributor.authorPierścieniak, Agata
dc.contributor.authorInków, Monika
dc.contributor.authorLisowska, Renata
dc.contributor.authorRopęga, Jarosław
dc.contributor.authorKamińska, Alfreda
dc.contributor.authorJakubiak, Monika
dc.contributor.authorWidelska, Urszula
dc.contributor.authorSitko-Lutek, Agnieszka
dc.contributor.authorKrot, Katarzyna
dc.contributor.authorLewicka, Dagmara
dc.contributor.authorDobrzanowski, Krzysztof
dc.contributor.authorBębenek, Piotr
dc.contributor.authorRostocki, Andrzej
dc.contributor.authorTrzmielak, Dariusz M.
dc.contributor.authorKrzymianowska-Kozłowska, Joanna
dc.contributor.authorSopińska, Agnieszka
dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.authorZajkowska, Monika
dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.authorMazurek-Łopacińska, Krystyna
dc.contributor.authorSobocińska, Magdalena
dc.contributor.authorBartkowiak, Paweł
dc.contributor.authorMichalak, Szymon
dc.contributor.authorSobotkiewicz, Dariusz
dc.contributor.authorChomiak-Orsa, Iwona
dc.contributor.authorWąsowicz-Zaborek, Elżbieta
dc.contributor.authorSanak-Kosmowska, Katarzyna
dc.contributor.authorMotała, Daria
dc.contributor.authorBohdanowicz, Leszek
dc.contributor.authorUrbanek, Grzegorz
dc.contributor.authorPilch, Kamila
dc.contributor.authorIzabela Baruk, Agnieszka
dc.contributor.authorMasłowski, Dariusz
dc.contributor.authorKulińska, Ewa
dc.contributor.authorRosiński, Jerzy
dc.contributor.authorHauke, Krzysztof
dc.contributor.editorDziurski, Patryk
dc.contributor.editorBohdanowicz, Leszek
dc.date.accessioned2020-12-02T10:40:50Z
dc.date.available2020-12-02T10:40:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInnowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnienia / red. Bohdanowicz L., Dziurski p., Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-380-5pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/911
dc.description.abstractW drugiej dekadzie XXI wieku pojawiły się nowe, dotąd nieznane wielu menedżerom wyzwania globalne, społeczne i technologiczne.Wśród nich na pierwszy plan wysunęły się m.in.: stopniowy wzrost znaczenia współpracy pomiędzy różnymi podmiotami, przesuwanie się centrum światowej gospodarki na wschód i południe, pojawianie się nowych stylów życia, starzenie się społeczeństw i przyspieszenie rozwoju technologii. Z tymi wszystkimi wyzwaniami muszą się mierzyć menedżerowie wielu organizacji na świecie. Z tego powodu fundamentalne znaczenie ma dla nich umiejętność wykorzystania nowych technologii oraz kapitału intelektualnego, a także sprostania wymaganiom stawianym przez różne grupy nabywców. Równocześnie dalej postępują procesy prowadzące do nasilania się konkurencji, w tym procesy globalizacyjne; skracają się cykle życia produktów i krótsze są cykle ich projektowania; rośnie znaczenie ekoinwestycji; pojawiają się na rynkach nowi, niespodziewani gracze.W tak skomplikowanej dla organizacji sytuacji zewnętrznej coraz ważniejsze stają się: silna orientacja na nabywców, dbanie o ich satysfakcję, innowacyjność oraz umiejętność budowania silnych marek. Do nowych warunków i większej burzliwości otoczenia muszą się również dostosować polskie organizacje i odpowiednio zmodyfikować swoje strategie. Zwłaszcza że na co dzień muszą się mierzyć z postępującymi procesami globalizacyjnymi oraz zmniejszaniem się barier w przepływie kapitału, towarów i ludzi. Bez zrozumienia, w jaki sposób należy konkurować w nowych warunkach, niemożliwe jest sprostanie międzynarodowej konkurencji. To pokazuje, że kadra menedżerska polskich przedsiębiorstw staje przed trudnym zadaniem. Pomóc w poradzeniu sobie z nim mogą wzrost innowacyjności oraz kreatywne strategie marketingowe. Tym problemom poświęcona jest niniejsza monografia.pl
dc.language.isopl
dc.publisherOficyna Wydawnicza SGHpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectinnowacjepl
dc.subjectwspółpracapl
dc.subjectnabywcypl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectmiastopl
dc.titleInnowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnieniapl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical1-439pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://slz.sgh.waw.pl/innowacje-i-marketing-we-wspolczesnych-organizacjach/pl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.