Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrawczyk-Sokołowska, Izabela
dc.contributor.authorPierścieniak, Agata
dc.contributor.authorInków, Monika
dc.contributor.authorLisowska, Renata
dc.contributor.authorRopęga, Jarosław
dc.contributor.authorKamińska, Alfreda
dc.contributor.authorJakubiak, Monika
dc.contributor.authorWidelska, Urszula
dc.contributor.authorSitko-Lutek, Agnieszka
dc.contributor.authorKrot, Katarzyna
dc.contributor.authorLewicka, Dagmara
dc.contributor.authorDobrzanowski, Krzysztof
dc.contributor.authorBębenek, Piotr
dc.contributor.authorRostocki, Andrzej
dc.contributor.authorTrzmielak, Dariusz M.
dc.contributor.authorKrzymianowska-Kozłowska, Joanna
dc.contributor.authorSopińska, Agnieszka
dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.authorZajkowska, Monika
dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.authorMazurek-Łopacińska, Krystyna
dc.contributor.authorSobocińska, Magdalena
dc.contributor.authorBartkowiak, Paweł
dc.contributor.authorMichalak, Szymon
dc.contributor.authorSobotkiewicz, Dariusz
dc.contributor.authorChomiak-Orsa, Iwona
dc.contributor.authorWąsowicz-Zaborek, Elżbieta
dc.contributor.authorSanak-Kosmowska, Katarzyna
dc.contributor.authorMotała, Daria
dc.contributor.authorBohdanowicz, Leszek
dc.contributor.authorUrbanek, Grzegorz
dc.contributor.authorPilch, Kamila
dc.contributor.authorIzabela Baruk, Agnieszka
dc.contributor.authorMasłowski, Dariusz
dc.contributor.authorKulińska, Ewa
dc.contributor.authorRosiński, Jerzy
dc.contributor.authorHauke, Krzysztof
dc.contributor.editorDziurski, Patryk
dc.contributor.editorBohdanowicz, Leszek
dc.date.accessioned2020-12-02T10:40:50Z
dc.date.available2020-12-02T10:40:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInnowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnienia / red. Bohdanowicz L., Dziurski p., Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-380-5pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/911
dc.description.abstractW drugiej dekadzie XXI wieku pojawiły się nowe, dotąd nieznane wielu menedżerom wyzwania globalne, społeczne i technologiczne.Wśród nich na pierwszy plan wysunęły się m.in.: stopniowy wzrost znaczenia współpracy pomiędzy różnymi podmiotami, przesuwanie się centrum światowej gospodarki na wschód i południe, pojawianie się nowych stylów życia, starzenie się społeczeństw i przyspieszenie rozwoju technologii. Z tymi wszystkimi wyzwaniami muszą się mierzyć menedżerowie wielu organizacji na świecie. Z tego powodu fundamentalne znaczenie ma dla nich umiejętność wykorzystania nowych technologii oraz kapitału intelektualnego, a także sprostania wymaganiom stawianym przez różne grupy nabywców. Równocześnie dalej postępują procesy prowadzące do nasilania się konkurencji, w tym procesy globalizacyjne; skracają się cykle życia produktów i krótsze są cykle ich projektowania; rośnie znaczenie ekoinwestycji; pojawiają się na rynkach nowi, niespodziewani gracze.W tak skomplikowanej dla organizacji sytuacji zewnętrznej coraz ważniejsze stają się: silna orientacja na nabywców, dbanie o ich satysfakcję, innowacyjność oraz umiejętność budowania silnych marek. Do nowych warunków i większej burzliwości otoczenia muszą się również dostosować polskie organizacje i odpowiednio zmodyfikować swoje strategie. Zwłaszcza że na co dzień muszą się mierzyć z postępującymi procesami globalizacyjnymi oraz zmniejszaniem się barier w przepływie kapitału, towarów i ludzi. Bez zrozumienia, w jaki sposób należy konkurować w nowych warunkach, niemożliwe jest sprostanie międzynarodowej konkurencji. To pokazuje, że kadra menedżerska polskich przedsiębiorstw staje przed trudnym zadaniem. Pomóc w poradzeniu sobie z nim mogą wzrost innowacyjności oraz kreatywne strategie marketingowe. Tym problemom poświęcona jest niniejsza monografia.pl
dc.language.isopl
dc.publisherOficyna Wydawnicza SGHpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectinnowacjepl
dc.subjectwspółpracapl
dc.subjectnabywcypl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectmiastopl
dc.titleInnowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnieniapl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical1-439pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://slz.sgh.waw.pl/innowacje-i-marketing-we-wspolczesnych-organizacjach/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.