Search
Now showing items 1-3 of 3
Otoczenie cyfrowe jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych na rynku turystycznym
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
W warunkach gospodarki cyfrowej wyłaniają się nowe źródła renty ekonomicznej, stosunkowo szybko identyfikowane przez przedsiębiorców, które stają się czynnikiem przeobrażeń rynkowych. Nowe modele biznesowe oparte na analizie ...
Open data jako czynnik konkurencyjności regionów turystycznych – stan badań i przykłady wdrożeń
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2023)
Ekonomia doświadczeń od ponad 20 lat stanowi element analiz na gruncie badań nad turystyką, ale jej nowy wymiar – oparty o technologie cyfrowe – pozostaje słabo rozpoznanym obszarem badań. Tymczasem rozpowszechnienie ...
The use of big data in tourism sales forecasting
(2020)
Background. The explosion of big data (BD), automation, and machine learning have allowed contemporary businesses to better understand and predict human behavior. In scientific research big data have been widely used to ...