• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 61

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Franchising in Poland - past, present, future 

Ziółkowska, Marta (Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek, 2018)
The current franchise model of enterprise development has evolved for centuries. Franchising in its contemporary form was initially developed in the American market, but owing to its universality, this model has gained ...
Miniaturka

Public-private partnership : theory, best practices and the newest Polish experience 

Wolański, Michał (SGH Publishing House, 2017)
This study aims at providing full theoretical background on PPP, including international case studies, as well as presenting the newest Polish experience in PPP.
Miniaturka

Metodyczne aspekty badań mechanizmów decyzji konsumenckich w oparciu o wieloatrybutowy model postaw i dwuprocesualny model przetwarzania informacji 

Trzebiński, Wojciech (2018)
Artykuł stanowi doniesienie z trwającego projektu badawczego na temat mechanizmów decyzji konsumenckich dotyczących wyboru produktu. W ramach tego projektu badane są sposoby agregacji przez konsumentów oceny produktu ...
Miniaturka

Relational resources in the company development a report of empirical research 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)
The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ...
Miniaturka

Zarys problematyki przeciwdziałania przestępstwom gospodarczym i ich wykrywania 

Martysz, Czesław; Walczak, Karolina (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
Najważniejszym celem niniejszego artykułu jest przybliżenie sposobów przeciwdziałania przestępstwom gospodarczym przez organy państwowe oraz przedsiębiorstwa. W artykule ukazano zarys systemu instytucji realizujących zadania ...
Miniaturka

Wszystko na sprzedaż? Pułapki i manowce konsumpcjonizmu 

Mróz, Bogdan (2015)
Konsumenci XXI wieku żyją pod silną presją wzorców globalnej, kosmopolitycznej kultury konsumpcyjnej. Zanikają regionalne odrębności, specyfika i wielobarwność kultur lokalnych. Charakterystycznym wyróżnikiem współczesnych ...
Miniaturka

Czy zakaz insider tradingu jest karaniem za wiedzę? 

Martysz, Czesław (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2013)
Źródłem sukcesów gospodarczych jest przede wszystkim posiadanie precyzyjnej i niedostępnej publicznie informacji pozwalającej danej osobie na zdobycie rynkowej przewagi. Skoro zatem sukcesy gospodarcze są pochodną ...
Miniaturka

Innovations in resources management of enterprises 

Skowronek-Mielczarek, Anna; Leszczyński, Zdzisław; Bojewska, Barbara; Bachnik, Katarzyna; Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics, 2013)
This study constitutes a synthesis of research concerning evaluation of resources management processes in enterprises and barriers that exist in this regard in Polish business practice. In the study were also presented ...
Miniaturka

Methods of Increasing Bank Capital Effectiveness – part 2 

Cicirko, Tomasz (2012-06)
The present study continues the author’s deliberations on commercial bank capital management. These deliberations are included in the series of three closely related articles. This article is second part of serie. The ...
Miniaturka

Efektywne zarządzanie kapitałem banku komercyjnego w Polsce w świetle standardów adekwatności kapitałowej 

Cicirko, Tomasz (Oficyna Wydawnicza - Szkoła Główna Handlowa, 2012)
W zakresie adekwatności kapitałowej niezwykle ważny staje się dostęp do komponentów kapitałów banku. Powstałe ograniczenia kapitałowe wynikające z kryzysu finansowego nakazują gospodarować dostępnym kapitałem w sposób ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorZiółkowska, Marta (19)Martysz, Czesław (8)Łazarowicz, Edyta (6)Mączyńska, Elżbieta (5)Lubowiecki-Vikuk, Adrian (4)Cicirko, Tomasz (3)Mróz, Bogdan (3)Tabor-Błażewicz, Joanna (3)Wolański, Michał (3)Bachnik, Katarzyna (2)... zobacz więcejTematfranchise (12)franchising (12)franczyza (10)Poland (10)innovations (7)przedsiębiorstwo (4)capital adequacy ratio (3)capital allocation (3)capital calculation (3)capital measurement (3)... zobacz więcejData wydania2018 (12)2017 (8)2019 (8)2013 (7)2014 (7)2015 (7)2016 (6)2011 (3)2012 (3)Ma plik(i)
Tak (61)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu