Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(2011)
Jednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia ...
The Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Market
(2014)
Niniejszy artykuł jest próbą określenia możliwości szans realizacji strategii rozwoju z wykorzystaniem modelu współpracy franczyzowej na rynku farmaceutycznym. Celem artkułu jest analiza i ocena rozwoju powiązań franczyzowych ...
Social enterprise scaling up strategy– franchise development
(2018)
This paper is an exploratory study on the essence of social franchise as a business model and form of entrepreneurship and study how to use the proven business model to satisfy social needs. The paper is descriptive in ...
The Role of Innovations in Franchising Cooperation in Retail Trade : Lessons form Poland
(2014)
Exemplification of innovation creation and implementation in franchise systems is the purpose of the paper. The research approach is based on the study of variety desk research materials and literature. Key findings of the ...
Wykorzystywanie innowacji w organizacjach sieciowych na przykładzie franczyzy
(2015)
W artykule poruszono problematykę innowacyjności w organizacjach sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem powiązań franczyzowych. Przeanalizowano zna- czenie, uwarunkowania oraz stopień innowacyjności przedsiębiorstw ...
Rozwój nowoczesnych form handlu detalicznego żywnością : studium franczyzy
(2017)
Celem opracowania jest ocena zmian w strukturze i analiza znaczenia porozumień franczyzowych w handlu detalicznym żywnością w Polsce oraz identyfikacja perspektyw rozwoju tego rynku. Artykuł przygotowano na podstawie ...