Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Otoczenie cyfrowe jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych na rynku turystycznym
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
W warunkach gospodarki cyfrowej wyłaniają się nowe źródła renty ekonomicznej, stosunkowo szybko identyfikowane przez przedsiębiorców, które stają się czynnikiem przeobrażeń rynkowych. Nowe modele biznesowe oparte na analizie ...
Factors and barriers to the development of smart urban mobility - the perspective of Polish medium-sized cities
(Polska Akademia Nauk / Polish Academy of Sciences, 2020)
The main purpose of this paper is to indicate factors and barriers to the development of smart mobility in Polish medium-sized cities. A combination of three methods was used (mind mapping, STEEP analysis, and panel ...
Open data jako czynnik konkurencyjności regionów turystycznych – stan badań i przykłady wdrożeń
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2023)
Ekonomia doświadczeń od ponad 20 lat stanowi element analiz na gruncie badań nad turystyką, ale jej nowy wymiar – oparty o technologie cyfrowe – pozostaje słabo rozpoznanym obszarem badań. Tymczasem rozpowszechnienie ...
Transformacja energetyczna motoryzacji indywidualnej – trendy globalne i perspektywy krajowe
(Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2022-08-15)
Przedmiotem badań jest analiza transformacji energetycznej rynku motoryzacyjnego w segmencie
samochodów osobowych. Ma ona na celu rozpoznanie możliwych scenariuszy procesu
eliminowania z ruchu drogowego pojazdów emisyjnych ...