Przeglądaj Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles według autora "Dąbrowski, Tomasz J."
-
Cause related marketing i strategiczna filantropia jako instrumenty marketingu społecznego
Dąbrowski, Tomasz J. (2013)Przedsiębiorstwa przejawiają rosnącą troskę dotyczącą zarządzania kwestiami społecznymi. Znajduje to odzwierciedlenie w podejmowaniu wielu szeregu inicjatyw pozwalających na łączenie potrzeb organizacji z potrzebami ... -
Marketing - między koncentracją na kliencie a orientacją na interesariuszy
Dąbrowski, Tomasz J. (2015)Marketing, mimo swojej ponad stuletniej tradycji, pozostaje dziedziną stosunkowo młodą o nieukształtowanej jeszcze w pełni tożsamości i podlegającą ciągłemu rozwojowi. Celem rozważań jest przedstawienie jednego z możliwych ... -
Rozwój organizacji pozarządowych jako czynnik ryzyka reputacyjnego
Dąbrowski, Tomasz J. (2016)Ryzyko reputacyjne traktowane jest jako jedno z największych zagrożeń dla przedsiębiorstw, ale w literaturze akademickiej zjawisko to nie zostało dotąd dobrze opisane. Celem rozważań jest prezentacja ryzyka reputacyjnego ... -
Wpływ sytuacji kryzysowych na reputacje-ujęcie sektorowe
Dąbrowski, Tomasz J. (2017)Negatywny wpływ sytuacji kryzysowych zazwyczaj jest rozpatrywany z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Celem artykułu jest zbadanie, czy istnieje dodatkowy wpływ kryzysów, który odnosi się do reputacji sektora. Artykuł ... -
Rola systemu wartości w legitymizowaniu organizacji – banki na tle innych przedsiębiorstw
Dąbrowski, Tomasz J. (2018)Organizacje potrzebują legitymacji, aby przetrwać, dlatego wykorzystują różne możliwości jej zdobycia i utrzymania. Jedną z nich jest wykazanie, że ich wartości organizacyjne są zgodne z normatywnymi oczekiwaniami ...