Search
Now showing items 1-5 of 5
Radiofobia w świecie plotki. Katastrofa w Czarnobylu a wybuchy paniki we współczesnej Polsce
(2017)
In this paper I examine traces of radiophobia in gossips as the manifestation of culture in the shadow of an atomic bomb. This study aims to recognize main social functions of this kind of folktales. The field of research ...
Przemysły kultury w erze dostępu
(2017)
Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji,
dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie
charakteryzują tzw. erę dostępu. ...
Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych
(2017)
Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ...
Rozwój czy stagnacja? Kapitał kulturowy peryferii
(2017)
Tekst jest próbą przybliżenia dyskusji, jakie toczą się wokół „barier kulturowych”, „mentalnych”, „historycznych” czy „psychologicznych”, traktowanych jako główne przeszkody na drodze przyspieszenia procesu modernizacji ...
Reklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z marką
(2017)
Celem artykułu jest wskazanie możliwości opracowania nowej ramy koncepcyjnej dla badania technik oddziaływania reklamy
na konsumenta, w zależności od trzech czynników: stopnia zaangażowania w zakup, charakteru motywacji ...