Search
Now showing items 1-5 of 5
Cele reklamowe. Weryfikacja założeń
(2016)
Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego
i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ...
Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne
(2013)
The need is the basic motive of human behavior. However, knowledge of how advertising affects the motives of consumer behavior is limited to the basic assumptions of the concept of A.H. Maslow. The paper developed the ...
Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych
(2017)
Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ...
Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej
(2016)
Artykuł prezentuje rozważania dotyczące zastosowania motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Inspiracją do napisania artykułu był projekt badawczy, który został zrealizowany w Wyższej Szkole Promocji w latach 2012-2013. ...
Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego
(2016)
Model reklamowy może być z jednej strony wykorzystywany do przygotowania strategii komunikacyjnej, z drugiej zaś może stanowić podstawę organizacji procesu badawczego i identyfikacji sekwencji oddziaływania reklamy na ...