• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Przemysły kultury w erze dostępu 

Janowska, Anna Anetta (2017)
Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji, dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie charakteryzują tzw. erę dostępu. ...
Miniaturka

Radiofobia w świecie plotki. Katastrofa w Czarnobylu a wybuchy paniki we współczesnej Polsce 

Rosiak-Zięba, Ewa (2017)
In this paper I examine traces of radiophobia in gossips as the manifestation of culture in the shadow of an atomic bomb. This study aims to recognize main social functions of this kind of folktales. The field of research ...
Miniaturka

Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych 

Kozłowska, Anna (2017)
Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ...
Miniaturka

Rozwój czy stagnacja? Kapitał kulturowy peryferii 

Gładys-Jakóbik, Anna (2017)
Tekst jest próbą przybliżenia dyskusji, jakie toczą się wokół „barier kulturowych”, „mentalnych”, „historycznych” czy „psychologicznych”, traktowanych jako główne przeszkody na drodze przyspieszenia procesu modernizacji ...
Miniaturka

Reklama w procesie budowania doświadczeń konsumenta z marką 

Kozłowska, Anna (2017)
Celem artykułu jest wskazanie możliwości opracowania nowej ramy koncepcyjnej dla badania technik oddziaływania reklamy na konsumenta, w zależności od trzech czynników: stopnia zaangażowania w zakup, charakteru motywacji ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorKozłowska, Anna (2)Gładys-Jakóbik, Anna (1)Janowska, Anna Anetta (1)Rosiak-Zięba, Ewa (1)Tematreklama (2)age of access (1)cultural industries (1)cultural policy (1)digital revolution (1)dobra luksusowe (1)dostęp (1)doświadczenie (1)era dostępu (1)gossips (1)... zobacz więcejData wydania
2017 (5)
Ma plik(i)
Tak (5)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu