Search
Now showing items 1-3 of 3
Cele reklamowe. Weryfikacja założeń
(2016)
Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego
i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ...
Reklama w procesie budowania lojalności konsumenta: ujęcie modelowe
(2014)
Celem artykułu jest opracowanie nowej ramy koncepcyjnej dla badania roli reklamy w kształtowaniu postaw konsumpcyjnych, wychodząc z założenia, że będą one pośredniczyć w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu. ...
Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego
(2016)
Model reklamowy może być z jednej strony wykorzystywany do przygotowania strategii komunikacyjnej, z drugiej zaś może stanowić podstawę organizacji procesu badawczego i identyfikacji sekwencji oddziaływania reklamy na ...